Τα χρόνια πέρασαν, έχανε την υπομονή της με τα γραφικά στη word, μεγαλώσαμε τζιαι εμείς με την αδερφή μου, αναλάβαμε το προτζεκτ.
Η οικογένεια μεγάλωσε. Τα ξαδερφακια, παντρεύονται, γεννούν. Πλέον αριθμούμε 80+ άτομα, 20 αντίγραφα.
Έφτιαξε τζιαι η αδερφή μου την οικογένειά της, 3 μωρά πισω τ'άλλου, πού ώρα για τεθκια.
Τζιαι έμεινε πάνω μου η ευθύνη για κάτι τόσο όμορφο. Να μαζευκω τες φωτογραφίες των αρραβωνων τζιαι των γάμων εγώ που μπορεί να μεν παντρευτώ ποτέ. Με την έγκρισή τους τουλάχιστον. Να βάλω τες φωτογραφίες των νεογέννητων. Εγώ που δε θα έχω ποτέ δική μου οικογένεια. Όπως την διανοούνται τουλάχιστον.
Σαν τιμωρία Ολυμπιων θεών. Που σίγουρα υπάρχει κάποιος μύθος με κάποια τιμωρία που ο θνητός είναι τόσο κοντά σε ο,τι ποθεί,χωρίς να μπορεί ποτέ να το γευτεί.