10 Σεπ 2012

Μια μιξ με τασιη, ενα διαφορα, τζιε γυρο μιξ σε ελληνικη.

Λοιποοοον... Πολλα και διαφορα νεα

Κατι επαθα τουντες μερες. 1ο δεν καταφερνω να τζιοιμηθω πριν τες 2. οτι ωρα πεσω πρεπει να περασουν η 2! μαρτυριο αν επρογραμματισες το οτιδηποτε το πρωι. 2ο: το σωμα μου αρνειται να καμει οτιδηποτε παραγωγικο. ουτε να γραψω ποστ εχω ορεξη, ουτε να πακεταρω, ουτε να ξεσκονισω λλιο τα μαθηματικα, ουτε να εβρω λαπτοπ. οτι ξεκινησω καταληγω να παιζω candy crash στο facebook. μαρτυριο. (ως τζιαι κεφαλαια βαρκουμε να βαλω)

ηρτε η 'θηκη΄ που παραγγειλα που το etsy.com τζιε αγχωνουμουν αν θα προλαβει πριν φυω. μα decal τελικα εννοουν απλα αυτοκολλητο;;;;; i feel violated, humiliated and stupid.

o πεζουνος τζιε ο περτικος επετησαν τζιε επηαν Ρωμη στην χιονονιφαδα οπως εκαταλαβετε οι σωστοι αναγνωστες που μας θκιαβαζουν τζιε τους 4. επελλανα που την αζουλα μου  ποσο χαιρομαι για αυτους. ξερω οτι θελω να παω παραπανω που ουλλους της παρεας που επηαν ως τωρα οσο εγωιστικο τζιε αν ακουεται. δεν επηα ομως ακομα γιατο το καλοτζιαιρι εκαμα τα σιονι οπως λογικα εδιαβασετε σε προηγουμενο ποστ και οπως πολυ σωστα μαντευετε βαρκουμε να παω να εβρω να σας βαλω λινκ και αυτο το αυθορμητο που εκαμαν του στυλ "σε 10 μερες παω ιταλια γιατι ηβρα πολλα φτηνα εισιτηρια" δεν το εχω γιατι η οικονομικη μου αυτονομια περνει με με το ζορι Πρωταρα (διημερο, με δειπνο στα μακντοναλντς).

φευκω για σπουδες. εν ξερω τι νιωθω. παντως εν ενιωσα ακομα την χαρα που περιμενα. τοσα χρονια κυριολεκτικα (περιπου που τον τζιαιρο που εθωρουν το saved by the bell: the college years τα μεσημερκα) καρτερω τουντην φαση της ζωης μου τζιε τωρα τιποτε. νομιζω επνιηκα στον προγραμματισμο, να μεν ξιασω να παρω τιποτε, να γινουν ουλλα σωστα κτλ.

εκοιταξα για να παω ρωμη που αγγλια. επεριμενα οτι θα ηταν πολλα πιο φτηνα που 180ευρω.

αποφασισα οτι δεν θα πιασω macbook pro.ελυπηθηκα την πουγκα του παπακη τζιε φοουμε τα compatibility problems. τζιαι τα δικα μου τζιαι καποιου πιθανου προγραμματος που θα χρειαστω στο πανεπιστημιο που δεν θα εσιει mac version. συν το οτι πιστεφκω θα χαραμιστει το macbook γιατι δεν εθα το αξιοποιω σωστα. οπως κατι παραχαιδεμενα ξαδερφια που πιανουν iphone για τα παιχνιθκια, γιατι εν ωραιο/κουλ, για να μιλουν με την γκομενα στην θεσσαλονικη ή γιατι "εχουν ουλλοι εγω να μεν εχω;" αλλα εν τοσο ασχετοι που προσπαθουν να κατεβασουν apps που το google χωρις να καμουν appleID... ααχχ... ειπα τζιε τες κατζιες μου να πνασω.
anw, δεν κατεχω πολλα που θεματα πληροφορικης/υπολογιστων. το επιπεδο μου εν τζινο που με πιανουν οι συγγενεις τηλεφωνο γιατι πχ. εν τυπωνει το πριντερ, να τους κατεβασω το skype, να μυριστω τα νυσια μου γιατι δεν ανοιει καν το κομπιουτερ. βασικα ειμαι στο επιπεδο "ακολουθω τες οδηγιες που μου φκαλλει" το οποιο δεν ειναι και κατι τρομερο στην πραγματικοτητα. οποταν δεν ξερω τι λαπτοπ εν καλο να πιασω. απο το research βρηκα τα παρακατω:
dell/toshiba νομιζω εν οι καλυτεροι αυτη την στιγμη (lenovo feedback anyone?)
700-1100EUR καλυπτουν λογικα
13-16'' screen, hd
500-750GB μνημη
processor i5 is good enough, i7 more than enough
ram 4-6GB
graphics card που δεν εχω ιδεα ειπαν μου για nvidia geforce 1GB or amd radeon 1-2GB τζιε βασικα να μεν ειναι intel
usb 3.0
hdmi output, bluetooth connectivity are not necessary but are good to have, blu-ray too.

καποιος αθκιασερος να βοηθησει;

γεια.

19 σχόλια:

  1. εγώ εν καταλάβω που laptops δεν ξέρω τι να σου πώ!

    θα περάσεις τέλεια στις σπουδές σου! καλή αρχή:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω! το ποστ δεν αφορουσε μονο λαπτοπ ομως !

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος10/9/12 09:55

    εμμ ούτε εγώ καταλάβω πολλά αλλα αν θέλεις να το πέρνεις πανεπιστήμιο πιάσε ενα με μιτσιά οθόνη αν δεν χρειαζεσαι σε τζίνο που σπουδάζεις μεγάλη ο8όνη:)= πιο ελαφρύ!!
    tall girl
    άσχετο αλλα το σακίδιο του σχολείου εφάνηκε μου πολλά χρήσιμο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπωσδηποτε θα παρω την βαλιτσα μου του σχολειου! αι λαβντ ιτ

      Διαγραφή
  3. Με τες τιμές που λαλείς, τα μακς απο οσο γνωρίζω ενεν πολλά πιο ακριβα...αλλα οκέι οπως νομίζεις! :Ρ

    Καλή αρχή στις σπουδές τζαι μεν ανησυχεις, θα μας εσhεις εμάς για παρέα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που την ερευνα που εκαμα το πιο φτηνο μακ εν 1000 στερλινες ομως. τζιε μιλουμε για το ΠΙΟ φτηνο μακ (ι3 επεξεργαστη νμζ)

      Διαγραφή
  4. τζε εγω τα ιδια νιωθω για τες σπουδες..περιεργα πραματα..
    ρε η χιονονιφαδα θα εν τζιαμε πολλη τζαιρο..αφης μας εμας που εφαηθηκαμε τζε επιαμε τωρα...εχεις τοσο καιρο μπροστα σου να παεις..!
    για λαπ τοπ εγω προτεινω:
    sony vaio
    500GB HDD
    CPU: i3 2.5 Ghz ή i5 2-2.5 Ghz
    RAM 4GB IS ENOUGH
    graphics card: nvidia geforce 1GB
    blue ray οπωσδηποτε. Που θα θωρεις ταινιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τουτο σημαινει οτι θα παμε 2-3 φορες, οι οτι θα παω πιο μετα!! :P

      Διαγραφή
    2. οι σημαινει τζε τα θκιο! τζε 2-3 φορες τζε μετα! χα!

      Διαγραφή
  5. Εξαρτάται και τι θα σπουδάσεις, κατά πόσο θα χρησιμοποιάς τον υπολογιστή για βαρετά προγράμματα. Τα specs που αναφέρεις είναι πάρα πολύ καλά [νομίζω μόνο για αρχιτεκτονικά προγράμματα θα χρειαζόσουν κάτι [όχι πολύ] πιο δυνατό].

    H Toshiba προσφέρει maintenance παντού [παγκόσμια] και το "No Matter What Guarantee" ! Γι' αυτό το λόγο πολλοί φοιτητές προτιμούν τα toshiba - που είναι και καλά laptops.

    Για την κάρτα γραφικών μάλλον εσυμβουλεύσαν σε gamers :P. Αν είσαι gamer, προνόησε για κάρτα γραφικών. Διαφορετικά νομίζω ότι δεν χρειάζεται να δώσεις πολύ βαρύτητα στο θέμα της κάρτας γραφικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hmm.. να και ενα καπως βοηθητικο σχολιο! εν σοβαρο πλεονεκτημα για την toshiba τουτο. οντως gamer με συμβουλευσε τζιαι ετονισα του οτι εγω εν ειμαι αρα εν θελω την καλυτερη καρτα αλλα ειπεν μου οτι τα λαπτοπ anw εννεν φτιαγμενα για gaming! Επεισεν με! :)
      οντως εν νομιζω να εχω βαρετα προγραμματα (γιαυτο θεωρησα οτι ισως χαραμιστει ενα mac)
      το σχολιο σου ηταν ΚΑΠΩΣ βοηθητικο γιατι δεν απαντα την ερωτηση: ΤΙ λαπτοπ να πιασω;;; :p

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος10/9/12 11:18

    i3 παρέτα ρε.
    Ούτε i5, πήεννε για i7.
    Είχα Lenovo, τωρά έχω Dell.
    Εν τζαι τα θκιο καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έφυρες με το δειπνο στα μακντοναλντς :-)))

    Ρώμη ή οπουδήποτε από Αγγλία με τρένο να πάτε, εννά δείτε τζαι λλίην ευρώπη ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχει προγραμματισμος! Eurodisney, Βαρκελωνη ολα μεσα!

      Διαγραφή
  8. Triple Tap πάστην λέξει decal (Πάστο μάκ, αμμα κάμεις ταπ με τρεία δάκτυλα πάνω σε μιά λέξει, φκάλει σου ολάτζερον λεξικόν)
    "a design prepared on special paper for durable transfer on to another surface such as glass or porcelain.”
    Αρα.. νε… Έλεεν το… χεχ
    Δευτερον, αν θα δώκεις τόσα πολά (1100 ευρω?) εν αξίζει, πιάσε μακ, τέλος.
    Για το πράμα που θα πάεις να σπουδάσεις, μπόρω να σου πώ ακριβός τι χρειάζεσε σε προγράματα, τζε μεν μου λαλείς μαλακίες, τα πάντα υπάρχουν σε μακ πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για παραδειγμα τουτο με το triple tap εν το ηξερα!! εν κριμα ρε να πιαω μακ. εν θελω να μαι οπως τζιντα ανηψια μου που εχουν το αιφον για την μοστρα.
      τζιε για να ξερεις εμετανιωσα για το μακ κυριως οταν ηρτα σπιτι σου τζιε εδουλεφκες τες φωτογραφιες της ιταλιας, που ειδα οτι εν το ξερω

      Διαγραφή
  9. fatsa gia to proto meros tou post
    (:
    men aghonese, i hiononifada tha ine eki ke tha se perimeni.

    numero 2.
    simfono me to pezouni gia to mac. alla en je xero je polla pramata pou tehnologia. to mono pou tha sou po pou empiria, pou efaithika na piao toshiba 17'. dont. piase ena nan kalo je i othoni en ehi simasia. piase 15' aspoume i 13'. na mporis na to kouvalas je na menen vareto je sto telos na pathi shilia oulla alla provlimata je na ehis plirosi adika extra lefta gia jintin othoni pou tin etheles mialin.

    gia spoudes. youre gonna be fine. oulli etsi niothoume gia tes spoudes. prin fio epanikovlithika eno ekarteroun touto to prama gia hronia! en fisiologika ta feelings. 1-2 mines jikato and youll be fine. ennan ta kalitera hronia tis zois sou.
    gia

    ΑπάντησηΔιαγραφή