21 Μαΐ 2012

Νεκατωσιες τζιαι πολλες κατζιες

Εννεν πολλα σπαστικο αμα νεκατωνουνται ερωτες με σε μια πολλα καλα δεμενη παρεα; Και εξηγουμαι: αμα καποιος που την παρεα εβρει σχεση τζιαι νεκατωνεται η παρεα ουλλη για να υποδεχθει το νεο μελος;
Εν γινουμαι κακος (ακομα). Εξαλλου τουτη η Παρεα που λαλω περιλαμβανει την πρωην μου την sharona αν την θυμαστε τζιε την σχεση μιου αλλου κοπελλουθκιου την snowflake που τωρα την συναφερνω στο μπλογκ τουτο. Οι θκιο κοπελλες εδεσαν ομως με την Παρεα τζιε ενταχθηκαν χωρις προβλημα (εξαιρειται η κατασταση με την πρωην μου που υπαρχουν ακομα awkward στιγμες, αλλα εγινε μελος τη Παρεας οταν ειμασταν μαζι - εν προκειται να την θκιωξω ή κατι).
Anw, απομακρυνουμε που το θεμα μου τζιε εν θελω να παρεξηγηθω χωρις λογο. Εναν μελος της Παρεας (ασ τον πουμε πετροσιελιονο) εκαμε σχεση τωρα τελευταια· which is fine really. Εσιει τζιαιρο να τον δουμε με καποιον so im really happy for him. Εξαλλου τζιαι το παιδι (ασ τον πουμε ερμη) μια χαρα ειναι τζιε εν εσιει κανενας προβλημα μαζι του στην Παρεα. Το προβλημα μου εμενα εν ο κυκλος του ερμη που νεκατωνεται μες στα ποθκια μας. Η καλυττερη του φιλη εν μια υπερβολικα loud κοπελλουα τζιαι γενικα annoying που αντρέπουμε να ειμαι δημοσιως καπου γυρω της. Yes that loud. Μαλιστα τουτην, εσχολιαζαν την μιαν μερα μεσα στο στρατο αλλα παιθκια. Οταν μια κοπελλουα σχολιαζεται σε στρατοπεδο, you know it's not a good thing. Α τζιαι εθυμηθυκεν τζιαι η sharona οτι εν πολλα καλες φιλες με τουτην αλλα τους προηγουμενους εξι μηνες που ξερουμεν την sharona εν μας την εγνωρισε ποττε. Τεσπα. Ενας αλλος φιλος του παιθκιου τουτου, επισης γκει. Αλλα τουτο δεν με ενοχλει ποσως. Το θεμα μου με τουτον εν οτι εν τζινο το σπαστικο ειδος γκει που κατσιαριζει πολλα τζιαι αμα σμιξει με την προηγουμενη, τον ερμη τζιαι το πετροσιελιονο, γινουνται ανυποφοροι.
Ειπα το εγω του πετροσιελιονου, οτι ενοχλουν με τουντα ατομα αλλα εν τζιαι μπορει να γινει τζιαι κατι. Εννα κρυψουμε να περασουμε. Ετσι εν τουντα πραματα, they are friends of a friend, period. We compromise and tolerate. Εννε;
Το θεμα ειναι οτι εν σχεδον παντου μαζι μας, τουτο με ενοχλει. Εχω τζιε εγω κυκλο εξω της Παρεας, αλλα εν τον νεκατωνω συνεχεια! Τουτοι σχεδον οτι καμουμε τζιαι οπου παμε εν διπλα μας. Ουφφου, φκαλλει πολλην κατζια τουντο ποστ αλλα εν με κοφτει. Θελω να τα πω να ξεθυμανω. Εξαλλου ενιωσαν το τζιαι οι αλλοι που την παρεα τουτο.
Συνεχιζω σε αλλο ποστ με ενα περιστατικο που εγινε και καπως συνδεεται.

1 σχόλιο:

  1. Που τη στιγμη που εν εισαι ο μονος που νιωθει ετσι γιατι εν το συζητατε η παρεα που εισαστουν πριν ερτουν οι πριχτιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή