6 Ιαν 2012

Φευγω

Γεια σας! Σημερα τα Φωτα κι ο Φωτισμος λαλαλαλαλαλα... Καθε χρονο ερκεται μου στον νου η εικονα που καθουμε στο σαλονακι στο πατρικο του παπα μου (τον τζιαιρο που εμηνισκε μεσα η γιαγια μου) τζιε οι ξαδερφες μου που εν 4-5 χρονια πιο μιτσιες μου τραγουδουν μου το συγκεκριμενο 'άσμα' σε μιαν επιδειξη γνωσεων επειδη εν το ηξερα. Παρά το γεγονος οτι η μανα μου εν νηπιαγωγος εν ημουν ποτε το μωρο που εμαθαινε ουλλα τα τραγουδακια που εγραφτηκαν για μωρα. Εξερα ομως να γραφω τζιε να θκιαβαζω πριν το δημοτικο. Χα! Αρπα την! (με το παλιο συστημα Μανα, εν ειμαι τοσο μιτσής!)
Τελοσπαντων αρκετα για την ημερα! Το κεντρικο θεμα εν η μεταθεση των 18μηνων. Που ηρτε. Τζιε πιανει με. Τζιε παω Λαρνακα. Τζιε εν ξερω αν θελω. Έχουμε και λεμε:
(bullet point post - woohoo!)
δαμε που είμαι τωρά:
+ φκαινω 3 τζιε καποτε 4 φορες την εβδομαδα.
+ ειμαι γραφεας 1ου γραφειου που σημαινει οτι οι εργασιμες ωρες περνουν ευκολα τζιε ευχαριστα γιατι αρεσκει μου ετσι δουλεια (παρα τους σειραες μου που τσαππιζουν ολημερις πχ)
+ειμαι γραφεας που σημαινει οτι αν τζιε απλιτζι Ι1 φκαλλω γραφεας υπηρεσιας ( = κουνελλος) 1-2 φορες την εβδομαδα.
+ξερω τους δαμεσα, παω καλα με ουλλους, εχουν με σε καλο ματι, εν ουλλα γνωριμα.
+οι εγκαταστασεις εν πολλα καλες τζιε εν οργανωμενα τα παντα.
+εσιει wifi
-το Μεχρι εννεν πανω που 5-7 μερες.
-εν μαχιμη μοναδα (=ασκησεις βολες εκπαιδευσεις καταστασεις)
-η οργανωση τζιε το ποσο προβλεπομενα εν τα παντα εν εκνευριστικα
- εν εσιει νεο τζιε παλιο
- τωρα θα αρκεφκαν να φκαλλουν τζιε οι νεοι γραφεις αρα πολλα πιο λλιες φορες κουνελλος
- ΣΚΟΠΙΕΣ. Τζιε υπαρχει μια συγκεκριμενη που ειναι δηλητηριο.
- ο επχιας εν ΕΠΥ. Εν εσιει ελεος.
- η αποσταση εκουρασεν με.
-αν και γραφεας πρωτου με αγραφες θωρω με χαιρι.
Τζιαμε που θα παω:
+οι παλιοι ειναι κουνελλοι καθε μα καθε νυχτα. Πολλα σημαντικο αρα ++
+ειμαι 3 λεπτα που σπιτι μου. 2 αν δεν
μας πιασει το κοτζινο την μια φορα που εσιει φωτα.
+σταθερες τρεις διανυκτερευσεις την εφτομααν. Βασικα τουτο μπορει μα εν τζιε κακο αρα - για να ρτουμε ισια ισια.
-εν νεος τοπος με νεα ατομα, στρατιωτες στελεχη κτλ. (αλλα ξερω τους παραπανω ειτε που αλλες φασεις του στρατου τζιε ξανασμιουμε, ειτε που το σχολειο ειτε που γενικες γνωριμιες) θα ειμαι ψαρι 18 μηνων
- εν πρηχτικα. Επιθεωρησεις, χωσιμο πολλυ τα πρωινα. Ο δκτης εν πινεται οπως μου ειπαν (οι πως πινεται τουτοσ που εχουμε δαμε αλλα anw)
Αλλα: 6 μηνες εμειναν γαμω τα στρατα μου γαμω!!!

Καμετε την σουμα. Εννα μου ρτουν τζιαλλα τζιε να τα πιντωσω αλλη μερα νομιζω

1 σχόλιο:

  1. Πρωτα πρωτα, εσιεις τη δυναμη να μεν παεις;

    Αμαν ξερεις τους στρατιώτες τζιαμε εννα εισαι οκ, i guess. εξαρταται βεβαια τζιαι σε τι λοχο(;) θα ππέσεις..
    Εμας μαχουντε να αλλαξουν μεταξύ τους γιατι τζιηνοι που εππέσαν εν θελουν τζιαι εσιει αλλους που θελουν αλλα δεν.. Οποτε ψαξε που τα τωρα για εναλλακτικες σε περιπτωση που εν θελεις τελικα.

    Η γνωμη μου εν οτι εν καλλυττερα να μεινεις τζιαμε που εισαι αφου περνας καλα τζιαι εισαι τζιαι σε γραφείο τζιαι να μεν παιζεις με τη τυχη σου.. Εν 6 ολοκληροι μηνες! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή