7 Ιαν 2016

Ιστορίες για κοπρίτες

Στη βράστη κολλά το σίερο.
Ας εν καλά και η νήσος που δεν περνά εβδομάδα χωρίς "ψουμί".

Λοιπόν, το βιντεάκι του Παύλου Μυλωνά είδετε το φαντάζουμαι, εν θα το βάλω δαμέ, εν χρειάζεται. Τούτος ο άνθρωπος κάτι έπαθε τελευταία οξά εν η ιδέα μου. Πολλές εξάρσεις ρε παιδί μου. Κρίση ηλικίας, αγαμίες,τι; Κάπου εθκιάβασα ότι παίζει να κατεβεί με το ΕΛΑΜ βουλευτικές. Ήταν ψιλή, ήταν διασταυρωμένο άρθρο, ήταν πελλάρα εν ξέρω. Εν θα ήταν έκπληξη, αλλά θα ήταν κατάντια. Εν είχα ποτέ ιδιαίτερη άποψη για τον Μυλωνά, όχι όπως τον Τσουρούλλη ή την Κενεβέζου που λόγω κάποιας έντονης προσωπικότητας που περνά το γυαλί, σχηματίζεις μια γνώμη. Καλή ή κακή. Ούτε έχω εικόνα να τα μπήει κάποιου πολιτικού, αλλά ούτε θυμούμαι να μου έδωκε αφορμή να τον θεωρώ βολεμένο στα πράματα. Γενικά, με κρυό με βράστη
Αυτό μέχρι πρόσφατα, γιατί είπαμε, κάτι έπαθε. Τζιαι αντακώννουν του τζιαι που τες σελίδες του φβ. Νομίζω εν που το "Στηρίζουμε τις συνομιλίες".

Α! Θυμούμαι ότι κάτι είπε πάλε τελευταίως που εν μου άρεσε τζιαι είπαν του καμπόσα. Αλλά εν θυμούμαι τι. (Πετάξετε με τζιαι εχάλασα).

Στο σημερινό. Κάποια αφορμή ήβρε τζιαι έμπηξεν τα των Κυπραίων που παν στα κατεχόμενα τζιαι ξοθκιάζουνται. Κοπρίτες τους ανέβαζε, κοπρίτες του εκατέβαζε. Τζιαι αντάκωσεν του πάλε η ίδια σελίδα. Εν θυμούμαι αν εν τζιείνη που προανέφερα, απολογούμαι αν έχω λάθος.
Το λοιπόν Παυλάκη μου. Εν διαφωνώ μαζί σου. Το κοπρίτες μπορεί ναν τζιαι λλίο που είπες. Ξηγημένα πράματα. Άμα πάεις στα κατεχόμενα με μόνο σκοπό το οικονομικό όφελος, για μένα εν έσιεις ίχνος ηθικής. Εμένα τούτα μου ορίζουν οι αρχές μου σεβάστου τα. Βέβαια τζιαι εσύ, ως δημοσιογράφος θα έπρεπε να ήσουν πιο σεμνός, πιο ορθά τοποθετημένος. Τούτο ορίζει η δουλειά σου, σεβάστου το. Αλλά είχα την εντύπωση ότι ήθελες να τοποθετηθείς έτσι τζιαι εγύρεφκες αφορμή. Τζιαι ήταν τζιαι η κορούδα δίπλα σου να σούζει την κκελέ της.

Όσο για τη σελίδα του φβ (τρίτη αναφορά, εξακολουθώ να βαρκούμαι να μπω να έβρω ποια είναι), αν τζιαι με βρίσκουν σύμφωνο στις πλείστες τοποθετήσεις τους, δαμέ εδιαφώνησα κάθετα μαζί τους. Ενθαρρύνουν την καταγγελία του Μυλωνά που τους πολίτες στο ΕΣΡ. Ναι, είπαμε εν ήταν σωστός αλλά παρατραβημένο. Τζιαι κάμνουν μετά επίκληση στο συναίσθημα, θέτοντας ως παράδειγμα ένα συνταξιούχο με μασημένο εισόδημα τζιαι δικαιολογώντας την πράξη του να γυρέψει πιο φτηνά 'ό,τιδήποτε' στα κατεχόμενα. Σόρρυ γκάις, με χάσατε. Ειδικά μια σελίδα που προωθεί τις συνομιλίες τζιαι τη λύση, εν βλέπω τι ζόρι τραβά για να υπερασπιστεί τόσο τους "κοπρίτες". Μάλλον βλέπω. Προηγούμενα με τον Μυλωνά.

Συμπέρασμα. Τζιαι οι θκιο πλευρές με τις σκοπιμότητες τους. Τούτο εισπράττω. Αλλά προσωπικά, αν πρέπει να πάρω μια πλευρά, θα πάρω αυτή του Μυλωνά. Μέχρι να μη χρειάζεται η σελίδα αυτή στο φβ, δεν αγοράζουμε από τα κατεχόμενα. *drops mic*

2 σχόλια:

  1. Απόλυτα σύμφωνη με βρίσκει τούτο το κείμενο. Κι εγώ σε ουδεμία εκτίμηση έχω αυτούς που καταφεύγουν στα Κατεχόμενα για καζίνα, κομμωτήρια και φάρμακα αλλά ο Μυλωνάς εδώ και κάποιο καιρό έχει αυτό το θυμωμένο με τους πάντες υφάκι που θέλεις να του πεις "χέσε μας". Κάθε βράδυ βγαίνει στα παράθυρα και με κάποιον τα βάζει και με υπέρτατο λαϊκισμό υποτιμά τη νοημοσύνη μας.

    Κι εγώ άκουσα ότι θα κατεβεί πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι ικανοποιημένη που ξέρω ποιος εν ο Μυλωνάς. Ούλλα τα άλλα εν τα άκουσα εν γνωστό ότι άμα εν έχω τουίτερ είμαι ακόμα πιο στον κόσμο μου από ότι όταν έχω και σαλαβατώ τζειμέσα.
    Ως άποψη, συμμερίζομαι τη δική σας. Καζινα, μπουρδέλα, τσέντες, μαλλιά για πλέξιμο, παλτά, ψάρι, ό,τι φανταστείς άκουσα. Το αστείο εν ότι λόγω της γειτονιάς όπου μένω, τα συνοικιακά σούπερμαρκετ, νυχούδες, κλπ, εν γεμάτα τουρκοκύπριους κατά τα άλλα.
    Αν τον πετύχω σε κανένα παράθυρο τον Παύλο θα του σύρω μια ψυχανάλυση που το δειν. Αλλά εν προβλέπεται. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή