13 Οκτ 2013

Period.

Εν θα μακρυγορησω σημερα.

Απλα εβρεθηκα σε μια παρεα που επρεπε ταχα να νιωσω ρηχος επειδη ξερω οτι η Δεσποινα Βανδη ετοιμαζει νεο σινγκλ ή οτι (προ)χτες ανακοινωσαν τες υποψηφιοτητες των american music awards. Οι ρε φιλε. Εν επιλογη μου να τα ξερω τουτα. Εν με ξερεις καθολου. Γιατι σε αντιθεση με σενα εγω μπορω να εξηγησω γιατι η καριερα της Βανδη εμεινε στασιμη τα τελευταια χρονια τζιε αναγκαζεται να ποζαρει ναζιαρικα στο ινσταγκραμ για να καμει θεμα αλλα μπορω να συζητησω τζιε για το shutdown του Κογκρεσου για το οποιο με επιλογη μου ενημερωνουμε. Οπως τζιε για τους καλεσμενους της ellen degeneres, την εκπομπη της οποιας θωρω στον ελευθερο μου χρονο, αλλα τζιε για τες εξισωσεις του Fourier που καμνουμε στο πανεπιστημιο. Γιαυτο μην με υποτιμας. Επιλεγω τι θελω να σου δειξω and hell no, το τι θωρεις εννεν ουτε το μισο. Ατε να δω, βραδιατικα.

7 σχόλια:

  1. Τζείν' το "ενημερώνουμε".....εν για να ταιριάζει με το theme του skeftomekegrafo;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/10/13 15:29

    Ψευδοκουλτούρα γεμάτος ο τόπος. Μεν τους διάς σημασία, εν το αξίζουν, χάννουν την ουσία γιατί εν πολλά μικρόψυχοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δίνεις υπερβολική σημασία στο τι νομίζουν οι άλλοι για σένα (προσωπική εκτίμηση - έχεις το δικαίωμα να την αγνοήσεις!). Όπως λέει και ο Les Brown, Don't let someone's opinion of you to become your reality.
    Κατά τη διάρκεια της ζωής μας δεχόμαστε διαφόρων ειδών κριτικές και πολλές φορές δινουμε διαφορετικές εντυπώσεις από τι πραγματικά είμαστε.
    Πιστεύω ότι οι άνθρωποι που γνωρίζουν τον καθένα μας πραγματικά γι΄αυτό που είμαστε είναι μετρημένοι. Για όλους τους άλλους δείχνουμε κατανόηση! Μπορούμε να μάθουμε πολλά από αυτούς - ίσως μας βοηθήσουν να γίνουμε καλύτερα, ίσως αποτελέσουν παράδειγμα προς αποφυγή!
    Εν τω μεταξύ εννά είναι πρώτη φορά που η Βανδή θα βγάλει δίσκο χωρίς τον Φοίβο αν δεν κάμνω λάθος; Θα έχει ενδιαφέρον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι λίγο σόκιν το πως μας βλέπουν οι άλλοι, το ξέρω από πρώτο χέρι. Εμένα ας πούμε, με εντυπωσιάζει που υπάρχει κόσμος που με έχει μάθει μέσα από το ερασιτεχνικό θέατρο και όποτε με δουν κάπου έξω το πρώτο πράγμα που μου λένε είναι "να, ο ηθοποιός" ή με ρωτούν "πότε θα ανεβάσετε πάλι καμιά παράσταση". Πάντα εκπλήσσομαι καθότι το θέατρο για μένα είναι το 20% του χρόνου μου και κάνω άλλα 1000 πράγματα στον ελεύθερο μου χρόνο κι όμως έχει κόσμο που νομίζει ότι μόνο αυτό είμαι.

    Και με τη Βίσση τα ίδια. Ο κόσμος νομίζει ότι δεν κάνω άλλη δουλειά, αλλά άμα αυτά του σερβίρεις, αυτά καταναλώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και να σε υποτιμούν δηλαδή τί; εν να αλλάξεις για λλοου τους; άμα τα έχεις εσύ καλά με τον εαυτό σου εν χρειάζεται να δικαιολογεισαι σε κανένα. Αστους να λένε κ να νομίζουν ο,τι θέλουν. Εσυ ξέρεις καλύτερα εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μην δίνεις σημασία. εμένα που τζείνα που γράφω υπάρχει κόσμος που με φαντάζεται με ταγιέρ και γόβες χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταλάβω σε γιατι εχω παρόμοια θέματα!Ξερω πληροφορίες που ουτε καν επιδίωξα ποτέ να μάθω, απλα ετυχε να της θυμούμαι τζαι αλλες γιατι πραγματικα με ενδιαφερουν τζαι εκατσα τζαι ανακάτωσα. Εν να ερτει μια μέρα που θα παίξετε τρίβιαλ περσούν τζαι θα παρακαλουν ομως να είσαι στην ομάδα τους!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή