29 Ιουλ 2012

London 2012 zzzzzzzz

Να μεν σχολιασω τζιε εγω την τελετη εναρξης των Ολυμπιακων; Οσοι με θκιαβαζετε τζιαιρο σιουρα εμαθετε οτι συγκεκριμενα events οπως τουτο πρεπει να περασουν μερες για να καμω ορεξη να τα σχολιασω αν τζιαι αρεσκει μου. (τα ama τζιε τα billboard awards εσβησα τα που τα ντραφτς γιατι εννα φκαλουμε τζιε ναμι να ανεβασουμε σχετικο ποστ τωρα τζιε να παει!)
Λοιπον, ναι, θα θαψω τζιε εγω τους εγγλεζους! Καλα, τι σχεση ειχε το πανυγηρακι που μας εδειξαν με τα Ολυμπιακα ιδεωδη; Που τα απανθρωπα, μεσαιωνικα εργοστασια, χαλυβουργια κτλ ως το συστημα υγειας τους; Τα παραμυθακια τους ηταν καπως cute που τα ειδαμε αλλα οι σε τοση εκταση! Τζιε το παρτυ που ακολουθησε μετα; I mean come on!! Οι Ολυμπιακοι Αγωνες εννεν παρτυ, εννεν μιουζικαλ! Σιουρα εχουν μεγαλη μουσικη κουλτουρα αλλα δεν τα επαρουσιασαν σωστα. Μια μιτσια να γυρεφκει το κινητο της;; James Bond με ελικοπτερο, Mr Bean με το επικο soundtrack του Chariots of Fire ήταν πολλα χαλια. Εθελαν να το εκμοντερνισουν τζιε μπορει να εβαρεθηκαν τα κουλτουριαρικα των Ελληνων αλλα κ. Boyle απετυχες παγατωδως. Χαλαλι σου τζιαι Οσκαρ τζιαι βραβεια αλλα επροσπαθησες για μια εντυπωσιακη τελετη εναρξης που θα απευθυνοταν κυριως σε νεους αλλα σιουρα δεν το πετυχες. Νεος ειμαι τζιαι επρεπε να μπω Youtube να δω στιγμιοτυπα που την ελληνικη τελετη να συνελθω.
Μπορει να εν πολλα κλισε να περηφανευομαστε για οτιδηποτε ελληνικο αλλα αφου η τελετη του 2004 ηταν αξεπεραστη κατ'εμε. Των εγγλεζων ηταν βαρετη, βαρυφορτωμενη κ.α.
ΥΓ: Εν ηταν καθολου εκπληξη το στιγμιοτυπο με τον Χριστοφια. Εταιρκαζε με την ολη τελετη!

5 σχόλια:

  1. Κοίταξε φίλε μου, ό,τι και να κάμουν οι Εγγλέζοι οι Έλληνες θα είναι πάντα πιο μπροστά... δύο ώρες :P.

    Δεν είδα την τελετή και θέλω να τη δω με τόσα που διαβάζω. Κανένα λινκ και για μας τους φτωχούς;

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!
    Τζιαι φυε τη λεκτική επαληθευση. Είπαν μου το τζιαι εμένα τούτο κάποτε μόλις έκαμα το μπλογκ.
    Εν Τζεινες οι ασυναρτησίες που πρέπει να γράφει κάποιος για να αποδείξει ότι δεν ειναι computer τζιαι εν υποχρεωμένος να το κάνει για να σου αφήσει σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κομα τωρα αρκεψες να με θκιαβαζεις (ή τουλαχιστον να σχολιαζεις) τζιε διατασσεις??? Για προσεξεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έφυες την όμως! Εν το επιβλητικό μου ύφος αλόπως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εφυα την αλλα τα ημειλ σου ερκουντε με κοτσινα θαυμαστικα. εισαι επικινδυνη! πρωτα ξελογιαζεις με να φυω το safety check για τα σχολια τζιε μετα επικινδυνα email. εννα μου στειλεις ιο!!! νωχω το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή