24 Ιουν 2012

Βαρκελωνη αγαπη μου

Παρασκευη πετω για Βαρκελωνη. Εν για το σ/κ. Θα επετουν που την χαρα μου αλλα ξενερωνω λλιο επειδη εν με τους γονιους μου το ταξιδι. Βασικη η ιστορια, εν θυμουμε αν το ξανειπα στο μπλογκ, εν οτι εν δωρο της αδερφης μου τα tickets που τα εκερδισε καπου τον χειμωνα σαν το τελευταιο ταξιδι που παμεν τζιαι οι 4 μας.
Ειμαι ακομα σε ηλικια που εν καπως να πηαινεις ταξιθκια με τους γονιους σου. Εννα θελα να μεν με εκοφτε αλλα εν πειραζει. Στο κατω κατω, τζιε τουτο εξαναειπα το θυμουμε, εν διακοπες μουχτην! Εννα το απολαυσω γιατι επεθυμησα να παω διακοπες. Κοντεφκει τζιε η απολυση.
Στα συν οτι η Βαρκελωνη εν ο απολυτος καλοκαιρινος προορισμος της ευρωπης τελευταιως. Γιαυτο ξερω οτι καποιοι που σας επηετε. Liar, georgia νομιζω κα. Καμια συμβουλη, κατι που πρεπει να δω/καμω/φαω κτλ; 2 μερες εχουμεν στην διαθεση μας αρα φκαλλουμεν το προγραμμα που τα τωρα για να μεν βουρουμεν. Προβλεπεται λλιο κουραστικο αλλα ολα καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου