27 Δεκ 2011

Late Wishes


Γεια σας και απο μενααα... Να ευχηθω τζιε εγω με την σειρα μου σε ουλλους σας out there καλες γιορτες τζιε ευτυχισμενο να ειναι το νεο ετος! Καλα χριστουγεννα, μακαρι να σας βρισκουν οι γιορτες με τζινους που αγαπατε ειτε εν οικογενεια, φιλοι ή το αλλο σας μισο. Να περασετε ομορφα take it easy με το φαι τζιε το ποτο να μεν βουρουμε νοσοκομεια τζιε για ονομα του (νεογεννητου) Θεου μεν οδηγησετε αν θα πιειτε! Please! 
Το 2011 ήταν για ουλλους μια δυσκολη χρονια γενικα μιλωντας. Ελπιζω το νεο ετος να μας κατσει ουλλους καλυτερα τζιε να χαμογελασουμε παραπανω. Αν θα ειναι το τελος του κοσμου, ας ειναι ολαν! Εν τζιε να σπασει το πλασμα!! Εγω παντως περιμενω τα καλυτερα που το 2012! Ατε κανει!





Υγ: καλη απολυση να μην ξεχνιομαστε!! :)



YΓ2: ναι, ειναι ακόμα ενα ποστ που το εγραψα στα στρατο τζιε καμνω το upload τωρα που ειμαι εξω. ok, εφκηκα τζιε χριστουγεννα αλλα εν ηβρα ωρα!!

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια Πολλα με υγεία! Ελπιζω τζαι εγω το 2012 να εν μια καλυτερη χρονια! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή