22 Αυγ 2011

Από Δευτέρας

Μόλις επέστρεψα από το γυμναστήριο. (οι, ούτε καν ελούθηκα ακόμα!) Π΄ρωτη μου μέρα σήμερα μετά από χρόνια μυικής αδράνειας. Λίγο το ότι εν Δευτέρα, λίγο το ότι εν η Δευτέρα μετά το Δεκαπενταύγουστο άρα μετά τες διακοπές, λλιο το ότι ήρταν οι νέοι τζιε επολλύναν οι διανυκτερεύσεις μας (γιεεεεεςςςςςςςς!!!!!)  αλλα το παραπάνω επειδή ήσιε προσφορά 200 ευρωπουλα για πόοοοοσοοο;;; 13 ΜΗΝΕΣ!! Ε ναι! εν επατέσσετουν τούτη η προσφορά! τελιώνουν οι 13 μηνες περίπου που ννα πάω Αγγλία άρα όλα ιδανικά!
Σε τούντο γυμναστήριο επηέννα τζιε πιο παλια αλλά εβαρέθηκα τους γιατι ήταν ούλλοι (γυμναστες, ιδιοκτήτες) οξινόφατσες του τύπου "εμεις ειμαστε οι κορμάρες τζιε εσείς οι κοινοί θνητοί" οπόταν την έκανα. Τωρά όμως αλλάξε τζιε η ιδιοκτησία τζιε εκάμαν του τζιε μιαν ανακαινισούλα άρα όλα καλά. Φυσικά κάποιοι που τους τακτικούς θαμώνες του τότε συνεχίζουν ακόμα τζιε μπορώ να πω ότι εφουσκώσαν, αδυνατίσαν κτλ αλλα εννα μου πείτε τωρά "dreamer μου τζίνοι ελαγκοδέρνουνταν στα γυμναστήρια τζιε εσύ έκαμνες μπλογκς!!!".
τελοσπαντων εξεκίνησα χαλαρά για πρώτη μέρα, 13 μηνες έχουμε μπροστά μας ρε παιδάκι μου!!! το χιτ της ημερας όμως ήταν όταν η μουσική ξέφυγε από την κλασσική μπιτάτη μουσική των γυμναστηρίων τζιε εγύρισεν το στο ελληνικό μπιτάτο που ήταν μια ευχάριστη ανατροπή αλλά όταν εγύρισεν το πρόγραμμα στο ελαφρολαικό έκαμνα κοιλιακούς!! τζιε στο μηχάνημα τζιε που το γέλιο!! εν υπήρχε τούτο που εζούσα!!! τεσπά, ήρτα σπίτι μου τωρά και εσυνήλθα... ελπίζω να μεν ξυπνήσω πιασμένος αύριο... α τζιε το καλοκαίρι θα με βρει με sixpack! να το θυμούντε όλοι οι γκέι μπλογκερς που διαβάζω παρακαλώ (εν τζιε πολλοί γαμώτη μου!!)

το τραγούδι που ακολουθεί είναι διφορούμενο. τζιε για το λαικό πρόγραμμα του γυμναστηρίου που μας έφτιαξε τη διάθεση τζιε επειδή εκάμα μια νεα αρχή αυτή τη Δευτέρα (που ουδεμία σχέση έχει με τα χόμπυ του άσματος!) τζινα δεν τα κόβω, δεν τα κόβω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου