29 Νοε 2013

Ποβλακωμενοι

Εν ξερω ποσο εσαλαβατουν στο τουιτερ περι τουτου γιαυτο θα τα πω που την αρκη αμπα τζιε εχασετε τιποτε. Ξερω οτι σας κοφτει, μεν παιζετε πελλο.
Λοιπον, το πτυχιο μου υπαγεται στη σχολη των Μαθηματικων, που εν στο τμημα Φυσικων Επιστημων. Λογω της φυσης του πτυχιου καμνω ενα μαθημα το εξαμηνο εκτος της σχολης, στο τμημα κοινωνικων επιστημων. Περσι ηταν δυο μαθηματα στη τμημα Οικονομικων, φετος δυο μαθηματα λογιστικης φυσεως, στο business school.
Λοιπον, καταρχας φακκουν μου οι καθηγητες Λογιστικης που νομιζουν διδασκουν καμια επιστημη. Επισης, φακκουν μου οι καθηγητες Επιστημων, που δεν συνειδητοποιουν οτι διδασκουν επιστημη, τζιε νομιζουν διδασκουν Λογιστικη. Αυτα για αρχη. Αλλα τη Λογιστικη αγαπω την. Εχω μιαν αλφα εφεση σε αυτη, κρατα με σε εγρηγορση, τζιε βρισκω την ενδιαφερον. Εν σαν σουντοκου. Εν θελω να το καμνω για χρονια γιαυτο σπουδαζω κατι πλησιο σε αυτο. Γιαυτο το λογο επονταρα ψηλα για το μαθημα του φετινου εξαμηνου που αρχιζει με "fundamentals of..." Ωραια λαλω, με το gce στο χερι θα περασουμε καλα. Το μαθημα θα σπρωξει τους βαθμους του εξαμηνου τζιε εναν γενικο βαθμο απο ορισμενα μαθηματα που χρειαζεται για κατι απαλλαγες για μετεπειτα σπουδες.
Προχωρα το εξαμηνο, σχετικα παιχνιδακι το μαθημα. Λλιον πρηξιο λογω του οτι ειμαι εκτος σχολης τζιε δουλεφκουν διαφορετικα. Στα tutorials/workshops οφειλω να καμω τες ασκησεις μου, να τες δειξω της δασκαλας για να μη σημειωσει το ονομα μου τζιε να το δωκει της lecturer, τζιε να ακουω μιαν ωρα μιαν Ινδη με σπαστικη προφορα να μιλα ακαταπαυστα. Δεν ειναι ρατσισμος, ειναι γεγονος. Οι Ινδοι μιλουν φρικτα Αγγλικα, τζιε βρωμουν. Στην πλειοψηφια παντα.
Και φτανουμε στην ενδιαμεση εξεταση που θα ορισει 20% του βαθμου του εξαμηνου. 10 multiple choice, μιση ωρα. Ακριβως. Κυκλουι τζιε διποντο στο εξαμηνο. Βρισκω την εξεταση αρκετα ευκολη με δυο παρατηρησεις. Σε μια ερωτηση δυο επιλογες ηταν οι ιδιες. Μας το εθιξαν οι επιτηρητες τζιε να μεν εχουμε εννοια. Σε μιαν αλλη ερωτηση που εθελε σειρα εξισωσεων, η τελικη μου απαντηση δεν ηταν στις επιλογες. Βρε ξανακαμε τζιε ξανακαμε τιποτε. Σε γραπτο μισης ωρας, τουτο εν αρκετα αγχωτικο γιατι εν σου αφηνει ωρα να ελεγξεις τα υπολοιπα. Εσπασαν τα νευρα μου εκαμα ενα λαθος υπολογισμο επιτηδες, ηβρα την απαντηση που υποψιαζουμουν τζιε εκυκλωσα την.
Ηρτα σπιτι τζιε εποσταρα στο διαδικτυακο discussion board το θεμα, οτι καποια ερωτηση λογικα ηταν λαθος. Ευγενικα παντα. Απαντα μου η καθηγητρια μετα που θκιο μερες οτι ελεγξε ξανα το γραπτο, το οποιο εγραψε συναδελφος της τζιε η ιδια δεν ειχε ευκαιρια να το δει πριν την εξεταση (!!!) τζιε εν τιθεται ετσι θεμα. Σε κοινη θεα η συζητηση για ολους τους φοιτητες του συγκεκριμενου μαθηματος. Απορησα.
Φκαινουν τα αποτελεσματα μετα που 2 εβδομαδες, παρασκευη μεσανυχτα, στο διαδικτυο με σημανση: μεν προσπαθησετε να επικοινωνησετε το σαββατοκυριακο, δεν θα επικοινωνησουμε. Επισης σημειωστε οτι εν κανονας της σχολης τουτης σε γραπτα multiple choice να μεν διουν πισω, ουτε το γραπτο, ουτε την κολλα που εκυκλωνες, ουτε τες σωστες απαντησεις. Μονο το βαθμο. Βοηθητικο πολλα εννε;
4/10. Αρα 8 που τα 20 στο εξαμηνο. Δαιμονας εγω. Απο και κλειεται. Ημουν σιγουρος. Ο συμφοιτητης/συγκατοικος τα διπλασια ενω ειχαμε τες ιδιες απαντησεις. Να με τρωει το σκουλουτζι ενα σαββατοκυριακο για την απαλλαγη που δυσκολα θα επιανα με ετσι ξεκινημα. Να σκεφτουμαι οτι βρε, αμπα τζιε εκυκλωνα πελλαρες ή εβαλα λαθος το student id.
Στο επομενο μαθημα εν εσχολιαστηκε καθολου το γραπτο. Στο τελος εμεινα να της πω θκιο κουβεντες τζιε να της ζητησω να το ξαναδει. Εμειναν ακομα λλιοι που ηταν προβληματισμενοι, μερικοι που τουτους εκπληκτοι γιατι ηταν στην ιδια κατασταση με μενα. Αριστα περιμεναν, σκουπιδια πηραν. Εξηγησεν μας βασικα την τεραστια διαδικασια που εχρειαστηκε να διορθωθουν, τζιε οτι ελεγχαν διπλα και τριπλα κτλ. Οτι ελεγχαν οτι εσαρωνουνταν οι σωστες απαντησεις κτλ, τζιε οτι εκτιμα οτι εχρειαστηκαν 100 ωρες να τα διορθωσουν. Εκτιμησα το τζιε επιστεψα το.
Στελλω της ενα προσωπικο ημειλ με τα στοιχεια μου τζιε ζητω της ξανα να το δει. Αν γινεται λαλω της να ρτω στο γραφειο σου απλως να δω οτι εκαμνα πελλαρες. Το ημειλ με το σεις και με το σας. Ως τζιε συγγνωμη αν με βρισκετε αγενη και προσβλητικο εγραψα της! Εξηγησα της τζιε γιατι τοσο κακο να πιασω καλυτερο βαθμο.
Την επομενη το πρωι ανακοινωση και ημειλ στο τμημα ολο. Μεριδα γραπτων διορθωθηκαν σαν αλλο γραπτο. Υπηρχαν δυο διαφορετικα γραπτα τζιε μια αιθουσα εβαθμολογηθηκε για το Β ενω εκαμνε το Α. ΝΤΟΙΝΓΚ! ΗΛΙΘΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.
Καινουριος βαθμος: 9/10. Εσκεφτηκα τζινο που σκεφτηκετε. Αρα ενα λαθος ειχα, την ερωτηση με την απαντηση φαντασμα.
Τζιε παω εχτες στο μαθημα, που εν ειχα σκοπο να παω, αλλα εθελα να ακουσω ενα συγγνωμη ή εστω μια δικαιολογια. Ξεκινησε τες παπαριες, i hope you are happier now, mistakes happen etc. τζιε συρνει αλλο μια βομβα. Μια ερωτηση εν εισιεν απαντηση! Ως εκ τουτου θα δωσουν βαθμο σε οσους εκυκλωσαν την πλησιεστερη απαντηση στη σωστη. Οσοι εσυγχηστηκαν τζιε εκυκλωσαν στην τυχη χανουν βαθμο.
Ποσο ερασιτεχνες, ποσο φτανοι τζιε αχρηστοι εν καποιοι ακαδημαικοι; Σιγα το γραπτο δεν λεω, εν εχαθηκε ο κοσμος. Αλλα εννεν κοντα στον νου οτι αμα εσιε ερωτηση ετσι εννα καμεις το γραπτο που τα 9;
Επισης, δεχουμαι οτι γινουνται λαθη. Δεχτηκα το οτι μια ερωτηση εισιε θκιο ιδιες απαντησεις, οπως δεκτηκα τζιε το οτι εγινε τυπογραφικο τζιε μια ερωτηση εν εισιε τη σωστη απαντηση. Αλλα οταν σε ρωτησα δημοσιως για τουτο τζιε ειπες μου οτι ελεγξες το γραπτο τζιε δεν ηβρες λαθος, τζιε ερκεσαι να μου πεις τωρα ματσια μουτσιου, ε εισαι για το πεος κυρια μου!
Τελος του εξαμηνου διουν μας unit surveys. Σχολιαζουμε και κρινουμε μαθηματα και λεκτορες. Στην παραδοση μαθηματων, στη χρηση τεχνολογιας, στην αξιολογηση, ουλλα. Εισιε το θρασος η κυρια να ζητησει να μεν την καψουμε επειδη εγινε απλα ενα λαθος. Φυσικα τζιε θα σε κρουσω κορη μου! Τζιε εσενα τζιε το τμημα ουλλο!

Σορυ που μακρηγορησα για κατι τοσο pointless, αλλα εθελα να τα πω. Συγχαρητηρια αν αντεξες να το θκιαβασεις ουλλο.

8 σχόλια:

  1. ζητωωωωωωω!! μπραβο αγορι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έννεν καθόλου pointless τούτο που λαλείς.Παρόμοια συμβαίνουν και στην πραγματική ζωή. Πράμα που σου λέει ότι εν καλά που ήσουν διεκδηκητικός και αν ήσουν και παραπάνω ακόμα καλύτερα αν με ρωτάς. Διεκδικείς άρα κερδίζεις. Αν δεν την ετσίγκλας και άφηνες το χωρίς να κάμεις θέμα θα ήσουν ο χαμένος. Εγώ θα έκαμνα πολλά παραπάνω θέμα. Να το θυμάσαι ,,διεκδικείς τα άδικα κερδίζεις τα δίκαια και δικαιωματικά αυτά που σου ανήκουν. Συγχαρητήρια και για το αποτέλεσμα!!!!!!!!!!! Άλλην φορά νέψε μου να ρτω να την κανονίσω τζιαι βράζω πολά με έτσι πράματα:))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο ρε, σιαίρουμαι.
    Ούτε που το μακαρονούι το χωρκάτικο με την τρύπα να δω έτσι βαθμούς! (λογιστική απεχθάνομαι, σόρυ α!)
    Κοίτα, αντιεπαγγελματισμοί παντού, (π.χ να σου στέλνει ο καθηγητής Πέμπτη νύχτα λίστα του τί θέλει για την Παρασκευή) εν με ξαφνιάζει απλά ετύχαν ούλλα μαζί, τόοσα λάθη κ λάθος συμπεριφορά.
    Καλά έκαμες. Διοτι ξέρω αν ήμουν εγω θα έκρυφα να περάσουμεν τζιαι δεν θα μου έκαμνεν καμίαν εντύπωση γιατί να έπιαα 4. Εν θα με ένοιαζε τζιόλας.
    Τζιαι να το γράψεις το γέρημο το feedback όπως του αξίζει.
    Άτε άφηκα τζιαι σχόλιο. Ηρωίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bravo g tn vatmo s!! je kala tha ts kameis j na tn ka4eis! an den ezitousete e3igisis, itan na s meinei to 4 j na anarwthkiese ti skata ekames! je vevaios na kameis paratirisi! en polla erasitexniko, opws eipes, touto p egine, j itan megalo lathos. en itan 1 lathaki t graptou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετυχε που περίπτωση που εγράψε ακριβώς τα ίδια πράματα σε εξέταση τζε ο καθένας έπιασε διαφορετικούς βαθμούς. Ερωτήσαμεν εξηγήσεις που τον καθηγητή τζε ελάλε μας για μικροπράματα(που εν είχαν βάση anw) τζε επίαμεν στον ανώτερο του. Needless to say ότι απολύθηκε λόγω ρατσισμού εναντίον μας. (Είμασταν 4 άτομα...εγγλέζος που έπιασε Α, 2 κυπραίοι που επιάσαμεν D τζε ένας ινδός με C...με ακριθώς τις ίδιες απαντήσεις) Anw, το point μου είναι πως εν πρέπει να σιωπούμε τζε καλά θα κάμεις στο evaluation!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαλακίες πολλές και παντού. Έχω να σου πω παρόμοια. Έβρισκα το πολλά ψυχοφθόρο να κάμνω διαδικασία στην Ελλάδα για έτσι πράματα, αλλά αν ήμουν αλλού (ακόμα τζαι Κύπρο εννοείται θα το έκαμνα).
    Τζαι εννοείται ότι έννα το κάμεις θέμα όταν ζητηθεί η άποψή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μι-Πι-Ρο-'Αλφα-Βήτο-Ο! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!

    Άρεσεν μου πολλά ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκες το όλο θέμα - που την αρχή ως και το survey.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νταξει καλμαρετε λλιο με τα μπραβο. οπως ειπα ο βαθμος επρεπε να ηταν ψηλος αλλιως θα ηταν αποτυχια λογω του βαθμου δυσκολιας του μαθηματος, για μενα τουλαχιστον.
    ουτε ο τροπος που χειριστικα το θεμα θεωρω εν αξιος συγχαρητηριων. απλα εκρατουν παντα μια πισινη για να μεν παω να της φωναζω μες στα μουτρα τζιε επροσπαθουν να περασω το μηνυμα μου ευγενικα. Εγγλεζος κανονικος λαλω σας, που χαμογελα και φτυνει φαρμακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή