23 Ιουλ 2012

Ααααααχ

Νταξει ετελιωσαν οι πολλα τρελες διακοπες. Απολαυσα τες τελευταιες μερες. Clubbing ως το πρωι, μπιριμπα μεστα αγρια μεσανυχτα, φουκου τζιε μπυρες ως το πρωι παλε, αγια ναπα, ηλιοθεραπειες μεχρι την δυση του ηλιου... Εθκιαβαζα τα παραπανω μπλογκς εστω τζιε με καθυστερηση μερικων ημερων! Sorry σε τζινους που επιαναν σχολια 7-8 μερες μετα το ποστ!!
Anw, κεφαλια μεσα τωρα γιατι τζιε την ουσια του αρκεψε να χανει το συνεχομενο εξω, τζιε επαραπονειηκαν τζιε οι δικοι μου οτι που ημουν στρατο εθωρουσαν με παραπανω!!
Τζινο που με προβληματιζει εν οτι επροτειναν του παπα μου σημερα που την δουλεια του προωρη αφυπηρετηση. Εν στην Λαικη που δουλεφκει τζιε λογω της καταστασης που επικρατει στην συγκεκριμενη τραπεζα προχωρουν σε 'περικοπεσ' προσωπικου. Επεριμεναμεν το αλλα ηρτε πιο νωρις τζιε ξαφνικα απο οτι ενομιζαμε.
Αγχωνουμε. Προβληματιζουμε. Με δεδομενα τα μετρα για τα 12 δις που θελει η τροικα να βρουμε εν ξερω που παμε. Τζιε τωρα εν μιλω μονο γενικα για την οικονομια. Μιλω για σπιτι μου. Εννα με σπουδασουν ακομα στην αγγλια εν μας κανει. Η αρφη μου τελωνει τουντον χρονο δοκτορατο τζιε αλοπως εννα μεινει ανεργη επιστημονας! Ηδη εκαμα το φοιτητικο δανειο αρα μαζι με το πτυχιο θα εχω τζιε ενα ωραιοτατο χρεος 27000€ τζιε θα πρεπει να βρω μια δουλεια τζιε να δουμε τι μισθους θα διουν τοτε.
Τζιε ο παπας μου εν πελαγωμενος. Να μεινει να δουλεψει αλλο λλια χρονια που δικαιουται οξα εννα τους φαν το εφαπαξ αρα συμφερει να φυει τωρα οπως εκαμαν αρκετοι (της ιδιας τραπεζας) ;
Btw ο παπας μου εν τζιε μες στην σχολικη εφορια τζιε ανοικτηκε ΜΙΑ θεση για βοηθο σε σχολειο που πεφτει στην αρμοδιοτητα του τζιε θα καμουν interviews. 100+ οι κοπελες που θελουν την θεση!!! Λογω του μεγεθους της κοινωνιας μας παιζει το τηλεφωνο σπιτι καθε μερα τζιε εν ο ενας τζιε ο αλλος τζιε μιλουν του παπα μου για την ταδε υποψηφια που εχουν προβληματα σπιτι κτλ κτλ. Πως τα καμαμε ετσι ρε γαμωτο;
Πολλα μελο το ποστ κατακαλοκαιρα τζιε ξερω το οτι εσιει πολλους σε σιειροτερη κατασταση αλλα εφατσιησεν μου σημερα που μας ειπεν ο παπας μου τα νεα.

1 σχόλιο:

  1. ούφφου άρχισε να γίνεται πολλά φοϊτσιάρικη τούτη η κατάσταση με την κρίση :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή