23 Νοε 2011

Εστήσαν με...

Επιτέλους! Έπιασα την άδεια μου που το στρατό που προγραμματίζω που τον τζιαιρό του Νικηφόρου ταχα μου, τζιαι μια το ένα μια το άλλο ανάβαλλα την. Τωρά επιασα την τζιε που 3ήμερη, έκαμα την 4ήμερη! Να πήξουν, που ήταν να με φήκουν τέταρτη μέρα μέσα! (Αν θκιαβάζουν το ποστ κάτι Invictus τζιε κάτι Mοτορτζήες αυτή τη στιγμή θα λαλούν το κλασσικό "Τον τζιαρό που ήμουν εγώ στρατό..) Anw, το θέμα είναι ότι εν επήα πούποτε σήμερα επειδή θα επηένναμε σφηνάκια πόψε. Ούτε γυμναστήριο (γιατί μίσιημου θα εκουράζουμουν τζιε θα ενύσταζα πόψε αν επήεννα αλλά βασικά εβαρκούμουν), ούτε εβρέθηκα με την κοπελλούα μου (sorry αγαπη μου αλλά εν μου βάλλεις ραντεβού η ώρα 7 έτσι μέρα :ρ ) τζιε έφκαλα την μπροστά που το pc τζιε το google earth για να κάμω χάρτη της κοπελλούας μου να ρτει να με πιάσει αύριο που το flat κάποιων φίλων που θα εμείνισκα πόψε. Μιλούμε εντομεταξύ θα εδιάσχιζε ούλλη την λευκωσία - που την περιοχή intercollege/uni of cy ως το σχολείο της Καθαρής περίπου. Τελικά ο σωφέρης ενύσταξε η ώρα 22.30 τζιε ακύρωσεν το... Είχα ήδη πακετάρει την βαλιτσούα.. Εν πειράζει. Ψυχραιμία... Εν θα ξιτιμάσω... Έχω 4 μέρες μπροστά μου... Ως την Δευτέρα εννα είμαι έξω... Εισπνοή, εκπνοή, εισπνοή, εκπνοή...

Ας εν καλά τζιε το ΑΠΟΕΛ να με παρηγορεί.. Τι εννοείς εν έσιεις ιδέα τι λαλώ; Έμπα σε μιαν όποιαδήποτε αθλητική ιστοσελίδα. Αν δεν ξέρεις googlαρε (ατς λέξη!) latest sport news τζιε εννα δεις...










ΥΓ: η φίλη μας η πρασινάδα στο blog της (www.drprasinada.blogspot.com) διοργανώνει ένα παιχνίδι Secret Santa... LOVE IT!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου