25 Φεβ 2017

2016

Γεια χαρα!

Ακομα μια αποχη. Εντωμεταξυ το μπλογκ μπορει να το σκεφτουμαι τζιαι καθε μερα τζιαι να χω ιδεες. Ωρες δεν εχω. Να ανακαλυψουν κατι να γραφουν τες σκεψεις μας ρε παιδι μου. Περκει μιτσιανει το to do list μου. Τελοσπαντων, εχω τιτλους μες στα ντραφτς (ετσι καμνω αμα μου ρτει καμια ιδεα, για να αναπτυξω μετα) που θελω να καμω ποστς αλλα δεν μπορώ να αγνοήσω ένα μισοτέλιωτο ποστ-τίτλο. Να το αφήκω να πάει ενώ το ξεκίνησα, δε λέει. Είχα πάρει την ιδέα που το ποστ του Αντίχριστου που ήρτε λίγο μετά που έπιασα τα ετήσια στατιστικά μου που το spotify. Σοβαρά όμως, με το spotify έχει καταστραφεί η προσωπική μου μουσική συλλογή.
Τελοσπάντων, αυτά άκουγα το 2016¨


24819 λεπτά λαλεί. Να σας γλυτώσω από τον κόπο, 414+ ώρες, 17+ ημέρες. Ντάξει δεν κακό. Θα μάντευα παραπάνω. Εξαιρούνται οι μουσικές εκτός spotify. Ντάξει μόνο το lemonade ήταν. Χαχα.
624 καλλιτέχνες. Ε αυτά συμβαίνουν λόγω playlists.
1535 νέα τραγούδια. Χμ

Δημοφιλέστερα τρία:
what i did for love - josh groban
when we were young - adele
bring him home - josh groban

Πολύ το δράμα α. Μια καταθλιψούλα την περνούμε ενίοτε εμείς οι χορεύτριες. Παίζει πολλύς groban, πολύ musical, μεν το ψάχνετε.

Δημοφιλέστεροι καλλιτέχνες
muse - λόγω συναυλίας και νέου δίσκου
il divo - συγκεκριμένα το Live in Japan που εν τραγούδια που μιούζικαλ. κυκλοφόρησε το 14, παίζει ναν το 15 που το ανακάλυψα και συνεχίζει δυνατά. #kaimenoulis
josh groban - συγκεκριμένα stages. Δίσκος με τραγούδια που μιούζικαλς. #tosokaimenoulis
radiohead - καταθλιψούλες που λέγαμε. Και επικείμενη (;) συναυλία
years and years - guilty as charged.

Δημοφιλέστερα ρεπερτόρια. Κυριολεκτικά ό,τι χορεύκω παίζε μου
pop
pop rock
rock
dance pop
post-teen pop <- p="">
Μέρα που ακούω την περισσότερη μουσική
Δευτέρα. Αυτονόητοι οι λόγοι. Ποιος δεν το έχει αναγκή Δευτέρα πρωί για να μεν καταπιεί το πληκτρολόγιο ολόκληρο;


Και ένα screenshot από το playlist που έφτιαξε το spotify με τα δημοφιλέστερα μου τραγούδια. Γιατί εν άλλα που τα τοπ 3 που μου είπε στο ήμειλ δε γνωρίζω. Με ένα μόνο ελληνικό. Ώρες ώρες θέλω να ακούω ελληνική μουσική. Το spotify με δυσκολεύει πολύ. Ράδιο εν υπάρχει περίπτωση. Η αντοχή μου σε διαφημίσεις και σκυλλούρες είναι μηδαμινή πλέον. Κατεβασμένη μουσική δεν έχω πλέον. Πείτε μου πώς θα γίνει να δούμε. Μια Αρβανιτάκη ρε παιδί μου, τέτοια θέλω



Εν το πιστεύκω ότι έγινε Μάρτης σχεδόν να το τελιώσω τούντο ποστ.
Εν το πιστεύκω ότι εν 2017 τζιαι είμαι 26 τζιαι είμαι δαμέ ακόμα τζιαι τόσο μακριά που το σχέδιο που είχα στα 20κάτι μου

Και κάτι άσχετο για το finish

2 σχόλια:

  1. μπορείς να ακούεις που το Youtube, παρόλο που οι playlists του εν άλλα των άλλων πολλές φορές! μπορεί να βάλεις Αρβανιτάκη τζαι να παίζει Αρβανιτάκη για μιαν ώρα τζαι μετά να θυμηθεί ότι πριν μιαν εφτομάν άνοιξες ένα λινκ που σου εστείλαν με Μαζωνάκη τζαι να βάλει Μαζωνάκη :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κανάλι 6. Μπορείς και διαδικτυακά.
    Θα το ψάξω και εγώ να δω τι ακούγαμε όλη την χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή