3 Φεβ 2015

Ειμαι εγω κακος ανθρωπος;

Διαφωτιστε με; Ειμαι κακος που απορω γιατι δεν ενωνονται οι "χωρες του πρωτου κοσμου" (ακου τωρα ορολογιες) και δεν βομβαρδιζουν τις περιοχες του ISIS / ISIL ή τελοσπαντων πώς το αποκαλουν τελευταιως τα ειδησεογραφικα πρακτορεια;
Βλεπω, μαζι με ολο τον κοσμο τους αποκεφαλισμους (θυμουμαι Βρετανο, Ιαπωνα και Αμερικανο αυτη τη στιγμη) αντρων και αν δεν κανω λαθος κατι τετοιο θα ηταν λογος για θερμο επεισοδιο τουλαχιστον υπο αλλες συνθηκες.
Με τα πολιτικα και τα ιστορικα δεν τα παω καλα, αυτο ειναι γεγονος. Αλλα η 'εισβολη' των Αμερικανων στη Συρια δεν εγινε για να προστατευτουν οι αθωοι πολιτες απο τα χημικα οπλα που ΠΙΘΑΝΟΝ να υπηρχαν στην κατοχη του Ασαντ; Μπορει και να λεω ασαφειες, κοτσανες τωρα. Βαλλω disclaimer καλε και παιρνω την ευθυνη. Η Τουρκια δεν εισεβαλε στην Κυπρο για να προστατευσει του Τκ;
Περαν τους αποκεφαλισμους που απευθυνονταν στις κυβερνησεις των χωρων αυτων, εχουμε δει να ριχνουν ομοφυλοφιλους που ταρατσες (που ενταξει, εγκληματα ομοφοβικα γινονται σε ολα τα μηκη και τα πλατη της γης, doesnt make it any less of a crime) αλλα και εκτελεσεις εφηβων αγοριων επειδη εβλεπαν ποδοσφαιρο. Φυσικα ολοι ξερουμε οτι στις Ισλαμικες χωρες γινονται διαφορα που στη δυση θεωρουμε βαρβαρα (ας βαλω την Κυπρο στο δυτικο κοσμο) πχ λιθοβολισμοι γυναικων κτλ. Η επιθεση στη Γαλλια εχει εξαντληθει σαν θεμα απο ολους, δεν το συζητω.
Τελοσπαντων, σκορπιες πεταμενες οι σκεψεις μου, που θελω να καταληξω; Γιατι οταν γινεται μια τοσο προφανης καταπατηση ανθρωπινων δικαιωματων, με τοση εκταση στα ΜΜΕ δεν επεμβαινει καποιος; Κυβερνησεις "νουσιμες", μη κυβερνητικοι, ΗΕ, καποιος τελοσπαντων! Δεν ξερω, αυτες τις μερες νιωθω μιαν οργη αλλα και να με πνιγει και το αδικο που δεν καμνει κανενας τιποτε διεθνως. Αγωνιζουνται μονοι τους (προσφατα απελευθερωθηκε το Κομπανι) σε ενα αγωνα που επρεπε να συμμετεχει ολος ο κοσμος.
Στα πλαισια του περιστατικου στο Παρισι, βρεθηκε το Ισλαμ στα φωτα. Ιδιαιτερα θρησκο δε με θεωρω, αλλα δεν θα δεχτω να μου προσβαλεις τη θρησκεια μου.  Απαιτω να τη σεβεσαι οπως οφειλεις να σεβαστεις και το οτι μου αρεσουν τα μπροκολα και ακουω Iggy Azalea (παραδειγμα). Αλλα ουτε θα σε ταισω μπροκολο ουτε θα παιζω Iggy Azalea δυνατα. Οποταν, οταν σκοτωνεις ανθρωπους στο ονομα της θρησκειας σου, εστω κι αν εισαι μια παραλογισμενη φανατισμενη μειονοτητα που ερμηνευει λαθος τα οσα λεει η θρησκεια φυσικα και θα σε κοιταξω με το μισο μου (τουλαχιστον).
Guilty confession: την εβδομαδα των φασαριων στο Παρισι, απεφυγα να μιλησω με Μουσουλμανους συμφοιτητες. Δεν ηθελα να ακουσω την αποψη τους, δεν ηθελα να ερθω σε ρηξη στην μικρη πιθανοτητα να υπερασπιζονταν εστω και λιγο τους τρομοκρατες.

ΥΓ: αντιλαμβανομαι την αντιφαση του να απαιτω να σεβεσαι τη θρησκεια μου και να παιρνω το μερος της σατυρικης εφημεριδας. Αλλα απο την προσβολη μεχρι τη δολοφονια υπαρχει αποσταση ετσι;

ΥΓ2: Μια ανικανοτητα στη συνταξη πεντε σκεψεων τη διακρινετε κι εσεις ετσι;

Γεματο λαθη το ποστ μες στη βιασυνη, ευχαριστω τη φιλη αναγνωστρια για τις διορθωσεις :)

Update: εκαψαν και τον Ιορδανο. Οσο περνουν οι μερες λιγοτερο τρομαζω με το μισος που μου φκαλλουν

2 σχόλια:

  1. απλά είσαι(και είμαι) πολύ αθώος

    και σε αυτά κολλά το "ζήτω οι κάττοι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και η Μπέατριξ ένα περίπου συμφωνεί μαζί μου νομίζω. Έτσι εν η πολιτική. Συμφέροντα, διπλωματία, γεωπολιτική, στρατηγικές. Έννεν εγώ τζι εσύ που αποφασίζουμεν. Ξέρεις το τζαι μόνος σου.
    Επίσης απορώ, η φίλη αναγνώστρια εν ενοχλείται που την έλλειψη τόνων; Μόνο εμένα ενοχλεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή