1 Αυγ 2013

Αρρρρρρρωστια

Ο τιτλος διαβαζεται οπως το "ειμαι κυρρρρρρρρρρια αγαπη μου".

Λοιπον, ουλλοι μας εχουμε τραγουδιστες, συγκροτηματα που ειμαστε αρρωστοι και παλαβοι για τζινους. Που ακουμε τους στο δωματιο μονοι μας τζιε χορεφκουμε, τσιριλλουμε στο αυτοκινητο,  παμε συναυλια τζιε ειμαστε σε νιρβανα (εκτος αν μιλουμε για Λανα που τζιαμε μιλουμε για αλλα επιπεδα).

Ε μια κοπελα που λετε, η Lone Martinsen εσιει κατι παρομοιο με τον Robbie Williams. Δεν λεω, πολλες οι αρρωστες μαζι του. Δεν κρινουμε ομως γουστα. Απλα σας μεταφερω την ιστορια της κοπελας.
Απλα πατατε δαμε τζιε φκαρτε συμπερασματα (οσο εν ανοιχτο το facebook της εν καλα).

Θα εκαμνετε κατι τεθκιο;; (παρενθεση: στες φωτογραφιες εν φαινεται αλλα μετα που της υπογραψε τον ποπο εδωκεν του τζιε ενα φιλι). Παντως σιουρα η κοπελλα εν θα ξιασει ποτε τουντην μερα. Τζιε αν την ξιασει μια ζαβη ματια στον καθρεφτη τζιε τσουπ, αμεσως αναμνησεις.

Οι εκαστοτε εραστες της τι να πουν; "Robbie Williams was here dude".

Σκεφτου ας πουμε να της εζηταν ετσι πραμα ο Αντιχριστος της Βισση στη συναυλια της Λαρνακας πριν 2 χρονια (οξα 3 ρε;). Ή ξερω γω σκεφτου να το καμε καποιος τουτο με τους alt-j ή τα Διαφανα τζιε να παει για εξεταση του προστατη στη roam.

5 σχόλια:

  1. Νέβα. Θεωρώ ότι εν όντως αρρώστια τούτο το πράμα- τα μεγάλα πάθη εν λάθη κατ'εμέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όσο τζε να αγαπώ τζε να λατρεύω ενναν τραουδιστήν εν θα έκαμνα έτσι πράμα. Ναι, να πάω συναυλία του να αφαιθώ ελεύθερη τζε να είμαι στον κόσμο μου που την χαρά αλλά ως τζιαμέ. Το πολύ να φωνάζω "ΣΑΑΑΚΚΚΗΗΗΗΗ" τζε τούτο γα το χάζη μόνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να πω πολλά ότι εν θα έκαμνα έτσι πράμα, αλλά που την άλλη αν υπήρχε έστω και μια πιθανότητα στο εκατομμύριο να συμβεί έτσι πράμα, θα δεχόμουν να μου υπογράψει πάνω στον κώλο ο Άμος Οζ ή ο Μίλαν Κούντερα.

    Και επειδή τα πάντα μένουν στο ίντερνετ αν το δκιαβάσουν οι κόρες μου σε κάτι χρόνια, αγάπες μου δεν είναι ανάγκη να εφαρμόσετε ό,τι βλακεία σκεφτεί η μάνα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμένα καλύφκει με ο τίτλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/8/13 22:27

    εντάξει νομίζω το παράκανε. ούλλοι έχουμε κολλήματα όπως είπες, αλλά "μέτρον άριστον". η κυρία επέρασε στην αντίπερα όχθη.. έσχεις δίκαιο. εν άρρωστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή