15 Φεβ 2013

Επικαιροτητα

Λοιπον αν τζιε η μπλογκοσφαιρα ζει στον παλμο του Αντι-βαλενταιν σικρετ πικου-απικου θελω να σχολιασω 3 πραματα που μου τραβησαν την προσοχη τουντες μερες
btw, ελυπηθηκα σας τζιε εν εκαμα grammy review post, ουτε, bafta review post. Αφου εν πολλα χρονοβορα. Προσβλεπουμε για oscars, brit awards.

Πρωτο θεμα: Ο Πιστοριους που την ειδε δολοφονος. Εν σοκαριστικο. Ενας ανθρωπος που του υποκλιθηκε ο πλανητης για την ψυχικη δυναμη που εδειξε εκαταληξε σε φονικο. Για οσους δεν ενημερωνουνται: Τζινος που βουρησε ολυμπιακους με τα ψευτικα ποδια εσκοτωσε την γυναικα του την νυχτα. Λαλει οτι ηταν καταλαθος επειδη επερασεν την για ληστη ενω εμπηκε να του καμει εκπληξη (σημ. ηταν του Αγ. Βαλεντινου). Η αστυνομια το αποκλειει. Στο αιμα του εβρεθηκε αρκετο αλκοολ. Εδηλωσε πιο παλια οτι αμα εν αγχωμενος σκεφτικος κτλ πυροβολα για να ηρεμησει. Εισιεν οπλο κοντα στο κρεβατι του. Επυροβολησεν την 4 φορες, πισω που την πορτα του μπανιου (εν που το μπανιο που μπηκε η κοπελα;). Τουτα εν τα γεγονοτα. Αν δεν καμνω λαθος, ηδη κατηγορηθηκε για ανθρωποκτονια εκ προμελετης (!!!), εκαταρρευσε στο δικαστηριο ομως τζιε επεμενε στο οτι εν αθωος, εδωκε τζιε συλληπητηρια στην οικογενεια της κοπελας.

Δευτερο θεμα: Η Ολυμπιακη επιτροπη αποσυρει την (Ελληνορωμαικη) παλη που τους ολυμπιακους. Με την προφαση οτι εν αποφερει τηλεθεαση, ουτε γεμιζει σταδια. Ε και; Σκεφτουνται να βαλουν το γκολφ μεταξυ αλλων (ανιαρων) αθληματων. Εν διαδικασια που γινισκεται τουτη παντως, αφαιρουν αθλημα τζιε φκαλλουν αλλο αλλα θεωρω οτι εσιει πολλα αλλα αθληματα που μπορουν να φκαλουν. 

Με το pole dancing τι γινεται; Ακομα να εγκριθει; :p

Τριτο θεμα: Τελικα οι μετεωριτες δεν εχουν ολοι σαν στοχο την Νεα Υορκη αλλα την Ρωσσικη εξοχη.
Την στιγμη που γραφω ενας αλλος μεγαλος κομητης ερχεται σε αποσταση ρεκορ απο τη Γη. Μωρε λες;

ΥΓ: απορια που μου γεννηθηκε κατα την διαρκεια του Απικου. Το "τι εννοεις τι εννοω;" κτλ εν πατεντα του Ινβικτους;

update: καλε, ξεχασα την ανακοινωση του τραουθκιου μας για την Γιουροβιζιον.

Εν μου αρεσε, για τον διαγωνισμο πολλα δυσκολα θα σταθει. Τζιε γενικα σαν ασμα δεν λεει πολλα επισης

6 σχόλια:

  1. πάντως λαλώ το τζι εγώ το τι εννοείς τι εννοώ, όπως και το τι εννοείς γενικότερα.
    Φυσικά από ότι αντιλαμβάνομαι εγώ είμαι νιάνιαρο μπροστά του άρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που πέρασε κτες ήταν αστεροειδής όχι κομήτης (διαφέρουν στη σύνθεση). Γλυτώσαμε! :). Τελικά, αυτά που μας ανακοινώνουν δεν μας επηρεάζουν - εν τα απρόοπτα που τα κάμνουν λιλλίτσσια :P. Αλλά οι θεωρίες συνομωσίας έδωσαν ρέστα κτες! Μόλις βρω χρόνο θα τις μεταφέρω στο μπλογκ!

    Το τραγούδι άρεσε μου πολλά εμένα! Η φωνή της είναι μαγευτική και είναι μια κούκλα! Αξιοπρεπέστατη εμφάνιση. Υποθέτω την πρωτιά χάνουμεν την πάλε ... αλλά θα περάσουμε ωραία :).

    Υ.Γ. Ε ναι, τωρά το κατάλαβες; :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω γεωργια που εισαι παντα τζιαμε να διορθωνεις τες αερολογιες που λαλω
    εν το ηξερα για τον ινβ, αποογουμε αν τζιε εν με θκιαβαζει,νομιζω.
    ε για το τραγουδι, καταλαβω το να σου αρεσκει αλλα δεν ειναι για τονδιαγωνισμο, τι να καμουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυστυχώς οι επιδόσεις κάποιου σε κάποιο άθλημα εν αντικατοπτριζουν τζιαι τον χαρακτήρα του άλλου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποσύρουν το επειδή εν εσσει τηλεθέαση? Μα.. εν τούτο το ποιντ των ολυμπιακών?
    Τέσπα.
    Μπόρινγκ το τραγούδι.. Εν τελικό, ενναν τούτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος18/2/13 20:30

    1. αλήθκεια εσοκκαρίστικα! εν το επερίμενα που τούτον τον άθρωπο. εννοώ, ένας άθρωπος με τόση ψυχική δύναμη, πως μπορεί να αναιρεί όσα υποστήριζε τόσο τζιαιρό;

    2. ελπίζω οι ολυμπιακοί αγώνες να μεν καταλήξουν σε παναίρη. αλήθκεια, μόνο εμένα με αγχώνει;

    3. τι περιμένεις μάνα μου; εγώ ούτε που το άκουσα, αλλά ήμουν σίουρη ότι εννά εν χάλια. λείπει η ποιότητα της eurovision που τζιαιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή