30 Ιαν 2013

Κκιαορκας!

Τι γινισκεται δαμεσα πλεον; Εσιει λλιες εβδομαδες η ατμοσφαιρα στην μπλογκοσφαιρα μου εν πολλα τεταμενη! Ξεκινουμε με εναν μινι καφκα με το Περτιτζι που εθεωρησα οτι αδικησε το Πεζουνι (ο καθενας την γνωμη του ακομα!). Πιστεφκω ηταν απλως ενας καφκας μεταξυ φιλων τζιε ουλλα καλα. Εδημιουργηθηκε τζιε μια ενταση με την Νταγκερ τζιαμε αλλα αποτι εκαταλαβα εν εκρατηθηκε κατζια. Συνεχιζουμε με το σαρπραις παρτυ που μου εκαμε η Πρας, μετα που δικη μου αποπλανηση. Ακομα νιωθω ασιημα αλλα θυμουμε το τζιε γελω, θελω να πιστεφκω τζιε οι υπολοιποι. Εχτες παλε κατι εγραψε η Νταγκερ τζιε εσχολιασα εγω χωρις να εχω ιδεα τι γινεται. Επηρεν τα ο κιλλακος, εγινηκε ενας μινι παγκοσμιος τζιαμε, νομιζω εψιλοσασαμεν το πραμα. Ε τζιε σημερα στο μπλογκ της γεωργιας ερκεται πλασμα που δεν εξαναειδα δαμεσα να με κρινει. Οκ φιλε, δικαιωμα σου, ελευθερια λογου δαμεσα. Ο καθενας γραφει οτι θελει, γιαυτο εγιναν τζιε οι πιο πανω παρεξηγησεις, με δικες μου παρορμητικες ενεργεις οι παραπανω. Απλα, που την στιγμη που ποττε εν ημουν των καφκαων τζιε των συγκρουσεων εσιει 2-3 εφτομαες ωσπου να βουλλωσω μια τρυπα ανοιει αλλη! Επροτιμησα να μεν απαντησω του μπλογκερ στο ποστ της γεωργιας για να μεν δωκω συνεχεια. Ας πιστεφκει οτι θελει, εβαρεθηκα.
Αν φκαλλω μιαν εικονα δαμε, εν επειδη ετσι θελω. Ασχολουμε με γιουροβιζιον, mad, οσκαρ κτλ τζιε γραφω τα δαμε γιατι αρεσκουν μου τζιε εν μου αρεσκει να συζητω συνεχεια για τα μαυρα μας τα χαλια. Τουτο εν σημαινει οτι ειμαι κανενας ελαφρομυαλος που εν θωρει τι γινεται γυρω του. Εν εσιει κανενας ιδεα τι θωρω, τι ακουω τζιε τι καμνω οταν πατησω το x πανω δεξια στο browser τζιε φκω που το δωματιο. Εν εσιει κανενας ιδεα αν τζιε ποσο στριμωχνουμε οικονομικα εγω ή ο περιγυρος μου. Το οτι εχω iphone, λαπτοπ τζιε σπουδαζω Αγγλια με ενα σωρο λεφτα εν σημαινει απαραιτητα οτι ζω σε "ενα προστατευμενο περιβαλλον" γιατι καποιοι εστερηθηκαν τζιε επρογραμματιζαν χρονια για τουντο πραμα τζιε εχω καθε δικαιωμα σε τουντα πραματα.
Εν θελω να επεκταθω παραπανω, για να μεν δημιουργω εντασεις. Προφανως εννα κοψω τζιε τα πολλα σχολια ποτζι ποδα, γιατι αρκεψα τζιε πεθυμω τες μερες που με εθκιαβαζαν 4 ατομα, εθκιαβαζα τζιε εγω αλλα 10 τζιε κανει

5 σχόλια:

  1. λαβ γιου!!!

    [τζαι όι μόνο επειδή είμαι δύο χρόνια μεγαλύτερη σου]

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/1/13 15:06

    nai akougomai;;;;ok egw eida to post tis georgias jai tis vlakies tou osr prin dw to diko sou jai apantisa prin kan dw oti eniwthes etsi! oti eixa na pw ston kyrio/a osr to eipa jai en me koftei! evarethika tous eksipnakides jai tous 'egw ta kserw ola' pou pairnoun paramasxala opoion evroun mprosta tous jai pouloun pneuma! telos! to pneuma den pwleitai! apla geniesai mazi tou! emeis den exoume provlima oute eixame pote fkalto tounto pou tin kkelan sou nai; se afinw! men afineis kanenan na se pata! jai keep rolling

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ντρίμερ, εμένα που είμαι έξω από τον χορό τούτα που γράφεις φαίνουνται μου μικροπαρεξηγήσεις που επροκληθήκαν χωρίς λόγο. Από ότι βλέπω η Dagger που την ανέφερες στο ποστ δεν έχει κάποιο πρόβλημα μαζί σου. Οπόταν μεν πτοήσε, keep going.
    Πολύ σωστά είπες ότι μόνο εσύ ξέρεις τι περνάς και τι βλέπεις οπόταν γιατί αφήνεις να σε ενοχλεί η άποψη κάποιου/ας που προφανώς δεν έχει ιδέα; Και που δεν μπήκε καν στο κόπο να βάλει την λογική του να δουλέψει και να 'βουττήσει την γλώσσα του στον νου του πριν να την χρησιμοποιήσει' για να κρίνει κάποιον άλλον; Ποιος του/της είπε ότι είναι καλύτερος από τον οποιονδήποτε και άρα σε θέση για να κρίνει τους άλλους;
    Συμπέρασμα: Μην μασάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν κοψεις τα σχολια σου προς το μπλογκ μου θα σου κατεβώ (μάλλον ανεβώ εν το πιο σωστό) εις τας Αγγλίας πάντως!

    Ρε ελευθερια του λόγου!Τελεία και παυλα. Λαλε οτι θέλεις. Οποιος εν το δεχεται μεν ασχολησε....εν αξιζει να ασχοληθεις. Αμαν δεν προσβάλλεις κανένα (που εγω που σε παρακολουθω εν ειδα ποτε να προσβάλλεις κανένα) τοτε μεν σκεφτεσαι τιποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @εβριουαν: οταν εγραφα το ποστ επερασεν που τον νου μου οτι ξερεις, τωρα εννα ρτουν τζιε να σου λαλουν "μεν μασας, αγαπουμε σε, συνεχισε κτλ" τζιε εσκεφτηκα προς στιγμης να μεν το δημοσιευσω γιατι εν μου αρεσκουν τα μανα μου τζιε χαρω σε κτλ αλλα ειχα αναγκη να τα πω. Ετσι μου εφκηκε εχτες, σημερα θωρω το λλιο πιο ψυχραιμα αλλα το γεγον εγεξοφηελγιξην (τζινη η εκφραση που ο αγραμματος εν ξερω αλλα σημαινει οτι εγινε εγινε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή