13 Δεκ 2012

Insecurities

Καλημερα.
Εσιει πολλην τζιαιρο να δω ετσι ασιημο ονειρο. Να σου γαμα την ψυχολογια σαν τζιοιμασαι.
Εν ειδα ουτε γιαιματα, ουτε επεθανε κανενας, ουτε με εβουραν κανενας. Απλα ειδα καποιους να παιζουν με τες ανασφαλειες μου. Ανθρωποι αληθινοι, που εκαμναμε παρεα πιο παλια αλλα εξικοψαμε λογω 'ασυμφωνιας χαρακτηρων'. Τζιε ειδα τους τοσο ρεαλιστικα, να ξερουν τες ανασφαλειες μου τζιε τες φοβιες μου, να τες φκαλλουν στην φορα τζιε να καθουνται να με θωρουν να  βουρω να τα σασω. Εν μπορω να μπω σε λεπτομερειες (εφανταστηκετε να γραφω στο ιντερνετ τι φοουμε τζιε τι ανασφαλειες εχω;) αλλα τουτο εγινεν.

Τζιε μες στο ονειρο μου, εμισησα τους τοσο μα τοσο πολλα. Εθελα να τους φκαλω τα μαθκια με τα σιερκα μου, να τους παραμορφωσω που τες ππουνιες, τζιε της Serena να της τραβω τα μαλλια με τοση δυναμη που να γεματωνει το κρανιο της (πρωτη εμφανιση του συγκεκριμενου χαρακτηρα στο μπλογκ αλλα μεν ανησυχειτε γιατι εν θα μας ξαναποσχολησει).

Νομιζω φταιει λλιον το οτι εχτες η μια μου ανασφαλεια ηταν στα φορτε της λογω καποιων περιστασεων. Για το δευτερο παρτ πρεπει να φταιει το ποστ της Beatrix που το θκιαβασα πριν τζιοιμηθω. E αμα θκιαβαζεις κλωστες που τον οισοφαγο που τες τραβα η αλλη κτλ εννα μεν ονειρεφτεις οτι ξεματιαζεις τον αλλο με τα σιερκα σου;

Νταξει. Ολα καλα τωρα.

Εν εσιει κυπριακη λεξη για τες ανασφαλειες;

5 σχόλια:

  1. xaxa ate re mana m! eprepe na valo eidopioisi gia to post? oneiro itane darling oneiro itane!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παναηα μου ρε ντρημερ...ποσην βια γιε μου? ενα ονειρο ητανε...τζε εγω θωρω κατι εφιαλτες τελευταια.. (βασικα ζω τους τζιολας)

    Ποια εν τουτη η σερενα σιορ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η σερινα εν μια κορουα που ξερω που μου θυμιζει τον χαρακτηρα της Serena Van DerWoodsen, a fictional character from the Gossip Girl tv show

      Διαγραφή
  3. Toύτα τα ονειρα που σε κάμνουν να ξυπνάς αναποδα εν πολλα σπαστικα! Ευχομαι σημερα να ξυπνήσεις με το αναποδο συναισθημα μετά απο ενα ωραίο ονειρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εψες εν ειδα ονειρο αλλα εξυπνησα με θετικη σκεψη γιατι η ωρα 4 επιασα μηνυμα που την Κυπρο οτι εμεγαλωσε το σοι! εγεννησε η γυναικα του ξαδερφου μου

      Διαγραφή