30 Δεκ 2012

Αστα διαλα!

Εθκιαβασα σημερα 2-3 ποστς τυπου απολογισμος του ετους τζιε ρεζολουτιονς για το 2013 τζιε εσκεφτουμουν να καμω τζιε εγω κατι αλλα αλλου ειδους. Να διαφοροποιηθουμε λλιο ρε παιδι μου! Τζιε μετα μπαινω στο email μου τζιε βλεπω αυτο στο junk inbox μου.

Πως στο βουννο;; Αφηκαμεν τα sms τζιε τα φυλλαδια τζιε επιασαμε τα ημειλς; Αληθκια, που τα ηβραν; Στην αρκη εσκεφτηκα το cytoday που ειμαι εγγεγραμενος για να μαθαινω τι γινεται χωρις να πρεπει να θωρω νεα. Ξερω οτι καποτε τα κομματα γοραζουν/πιαννουν 'λιστες' που εταιριες κτλ χωρις να ξερω αν ειναι νομιμο. Μετα εσκεφτηκα κατι αλλο. Εχτες εμεταφερα τα δικαιωματα μου για να ψηφισω Αγγλια. Ζητα σου ημειλ. Το πιο πιθανον να ειναι που τζιαμε εννε; Ειμαι ομως αρκετα περιεργος. Πως εν δυνατον καποιος υποψηφιος που δεν ειναι καν στην παρων κυβερνηση να πιαννει λιστες που την παρων κυβερνηση, τζιε που κυβερνητικο σαιτ θεμα; Εταραξεν με πρωι πρωι οι βουρσουζιες!

11 σχόλια:

  1. 1ον: θωρούμε το email σου έτσι όπως έβαλες τη φωτό. Αν δεν θέλεις να ξέρουμε ποιος είσαι, σβήσε το :P.

    2ον: Αν ήταν διαφορετικού περιεχομένου το email πιστεύω δεν θα ήταν ενοχλητικό. Αν ήταν ενημερωτικό ας πούμε. Αλλά ο τίτλος είναι από μόνος του ενοχλητικός. Κάποιες φορές αναρωτιέμαι εάν ο [κάθε] υποψήφιος είναι ενήμερος για τις ενέργειες του επιτελείου του! Την κάθε προεκλογική περίοδο την χαλούν οι ανώριμοι υποστηρικτές του κάθε υποψηφίου! Εγώ στη θέση σου θα επικοινωνούσα μαζί τους να τους ρωτήσω πώς βρήκαν το email μου και να τους υποδείξω ότι η κίνησή τους κάθε άλλο παρά με βοηθά να τους υποστηρίξω! :).

    Ελπίζω να περνάς καλά τις γιορτές! Καλό νέο έτος! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ου γριστος! εγελασεν μου τζινο! ερμ. οκ, τωρα ξερεις πως με λαλουν, εν πειραζει! νομιζω εισαι μονο εσυ ομως γτ 2 βιους εισιε το ποστ ως τωρα.

      λαλεις να απαντησω; ενδιαφερον.

      Διαγραφή
    2. [:). μικρό μυστικό, κρατώ το - εκτός εάν με απειλήσει κανένας ξέρω γω.. :P.]

      Εγώ έτσι θα έκαμνα! Εξαναεπικοινώνησα με επιτελεία να τους πω ότι εν σπαστικοί και ανώριμοι :P. Μπορεί να μεν θυμάσαι τις προηγούμενες εκλογές... αλλά στις προηγούμενες εκλογές από το επιτελείο του Κασουλίδη εσταλήκαν κάτι παραποιημένες φωτογραφίες/εικόνες παρουσιάζοντας τον Χριστόφια ως Στάλιν κτλ για να "υποδείξουν" ότι είναι κομμουνιστής και ότι θα μας καταστρέψει [ο Χριστόφιας πάντως απέδειξε τους ότι εκάμναν λάθος :P ..σε κάποιο άλλο σύμπαν].. ένιγουέι, το πρόβλημα ήταν ότι στο τελευταίο debate αντί να συζητηθούν θέματα ουσίας, η συζήτηση επήενε στην κόρη του Κασουλίδη [που ήταν στο επιτελείο]. Συγκεκριμένα ο Χριστόφιας είπε για τον Κασουλίδη ότι αν δεν μπορεί να βάλει τάξη μες το σπίτι του, πώς θα μπορεί να γίνει πρόεδρος μιας χώρας; ... :-/ επίπεδο γενικά!

      Χίλιες φορές να σου εστέλναν email με τις θέσεις του συγκεκριμένου υποψηφίου σε συγκεκριμένα θέματα! Αυτό που εστείλαν όμως είναι ανώριμο, προπαγανδιστικό και καταδικαστέο - και πρέπει να το ξέρουν!.

      Διαγραφή
  2. επεισες με! οντως ηταν ρεζιλι η ιστορια με την κορη του Κασουλιδη. Τζιε δικαιο να ειχεν ο Χριστοφιας, εχασεν το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παναηα μου ρε! εμενα εν μου εστειλαν ποττε ημεηλ τζε ελπιζω να μεν γινει ποττε! επρισαν με που τα τηλεφωνα.εβαρεθηκα να με πιαννουν..αγνοω τους τζε παλε επιμενουν!

    τζε εν παρανομο τουτο που καμνουν που πιαννουν τες λιστες με τα ονοματα μας τζε τα ημεηλς μας. οποιοσδηποτε τζε να το καμει...ειτε φοιτητικη παραταξη ειτε κομμα..

    Να φανταστεις στο λυκειο εκαμναμεν κατι παρομοιο στες εκλογες. (εμεις του δημοσιου). λιο πριν τες εκλογες εβαλλαν τους να πιαννουν τες λιστες με τα στοιχεια μας για να ξερουν σε ποιες ταξεις φκεννουν οι δικοι τους τζε ποιες οι...αρρωστημενα πραματα λαλω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η "παρούσα" κυβέρνηση :) Είναι συνηθισμένο λάθος, αλλά πρόσεξέ το. ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oh my god! εκαμα λαθος εγω! που ντον πεζουνο να απολαυσει τη στιγμη αυτη;! παντα ειχα προβλημα με τουντες λεξεις!

      Διαγραφή
  5. Έχω να σου δώσω δύο ιστοσελίδες
    1. http://www.dataprotection.gov.cy
    2. https://www.facebook.com/pages/Sigmalive/234734333579

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ασχετο, αλλα ο τροπος που μπαινει το screenshot σου μες το toolbox του blog, amuses me greatly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O_o
      τουλαχιστον σιερουμε που σας διασκεδαζω τζιολας δαμεσα!

      Διαγραφή