1 Νοε 2012

Παραγωγικοτης μηδεν.

Λοιπον, γεια σας!
Νοιωθω οτι εσιει τζιε κανενα μηνα να γραψω αλλα εν μονο 5 μερες.

Αυτο γιατι το Σαββατοκυριακο επηα στην πεζουνοφωλια να επισκεφτω τον πεζουνο. What happened there is another post story. You know what they say: What happens in Πεζουνοφωλια (που δεν ξερω αν θελει να αναφερω την πολη που σπουδαζει), stays in Πεζουνοφωλια!

Ηρτα Κυριακη νυχτα πισω. Αυτη η εβδομαδα ειναι ταχα study week. Δεν εχουμε ουτε lectures ουτε tutorials. Μια εβδομαδα 100% ελευθερη με τον περιορισμο οτι την εβδομαδα μετα εχω 3 διαγωνισματα και μιαν εργασια να παραδωσω. Ενας λογικος ανθρωπος τι συμπαιρενει που τουτο; Οτι ενας λογικος, εξυπνος, σωστος φοιτητης θα θκιαβαζε λλιο καθε μερα τζιε τες υπολοιπες ωρες να καμνει πραματα που εν μπορει να καμνει τες αλλες εβδομαδες γιατι εσιει πανεπιστημιο!

Αντ'αυτού, ο καλος σας Dreamer τι καμνει; Που την Δευτερα καθεται τζιε μουχλιαζει. Πραγματικα. Ειμαι μες στο δωματιο, θωρω σειρες, παιζω παιχνιθκια,  ακουω μουσικη, ατε παω τζιε καμια βολτα. Θωρω τες σημειωσεις μου, τα φυλλαδια μου αλλα εν νιωθω να φκαλλω δουλεια. Ειναι τζιε η φυση των μαθηματων μου τετοια που το θκιαβασμα των σημειωσεων εννεν αρκετο. Τελοσπαντων. Ας πουμε ως τζιε σημερα που ταχα εν το Halloween τζιε εννα φκουν ουλλοι (εν σχετικο το ουλλοι, ξερω αρκετους που εν θα παν πουποτε) εγω καθουμε εσοο. Βαρκουμε ρε κουμπαρε. Αλλα. Πρεπει αυριο να χαραξω νεα πορεια.

Ταραμ ταραταταραμ. Θα ξυπνησω πρωι ετσι τζι αλλιως γιατι πρεπει να παω να πιασω κατι χαρτια που το πανεπιστημιο. Πρεπει να ρτω πισω τζιε να δουλεψω τζιε τουντη φορα καλα, σωστα, μεθοδικα. Παντα ετσι παθαινω ρε κουμπαρε. Θυμουμε που το σχολειο που ειχαμε κατι 4ημερα, 5νθημερα 2 φορες το χρονο αντι να καμω κατι δραστηριο κτλ εκαθουμουν εσσο. ΚΑΝΕΙ

νταξει, τουντο κανει ειπα το πολλες φορες, τι πειραζει να δοκιμασω αλλη μια φορα; Γενικα εν το χω να μαι ανθρωπος των αλλαγων τζιε των στοχων οσο τζιε αν θα το ηθελα.

Θα σας ενημερωσω για την συνεχεια.

ΥΓ: εθελα τζιε θελα να γραψω τζιαλλα ποστς για διαφορα τουντες μερες αλλα guess what. εβαρκ.

3 σχόλια:

  1. αφού δεν διαβάζεις που δεν διαβάζεις at least go out! do something!
    εγώ στο study week πήγα Παρίσι, έκαμα shopping, επήα manchester να δώ τους φίλους μου, on one occasion εδιοργάνωσα a 3-day party γιατί έπεφτε στα γενέθλια μου..anything but study βασικά!
    ντάξει μετά θα πρέπει νς βουράς to catch up με το διάβασμα αλλά στο τέλος αυτά θα θυμάσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εν καλή η μούχλα time< αναπολείς την σε φάσεις που είσαι πολλά πνιμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να μπαλανσαριστουν τα κομμεντς τζαι να παιξω λιο τον συνήγορο του 666, κατσε γιε μου θκιέβασε! :ΡΡΡ

    Σοβαρα ομως we have all been there and done that! Εν φυσιολογικο...Απλα προσπαθα να μεν κοψεις πολλα πισω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή