14 Οκτ 2012

3

Επιτελους να παιξω τζιε εγω το παιχνιδι που με εκαλεσε η Πρασιναδα: (Ω μα τι ευχαριστη εκπληξη η προσκληση απο την πρας, γιατι να με εκαλεσε, πωπω τιμη, ήταν μερικες απο τις σκεψεις οταν το ειδα!)

3 πραγματα να κανω πριν πεθανω:
1. να παω πολλα ταξιθκια
2. πολλες πολλες συναυλιες τζιε να καμνω ταξιθκια με κυριο αξονα συναυλιες.
3. να προλαβω να πω αντιο. ή μπορει να προτιμω να φυω ξαφνικα, εννα δεξει.

3 αξεχαστες στιγμες.
1. ο περσινος χρονος με τους σωστους ανθρωπους (mysharona, πεζουνος, περτικος, κοτσιατης, snowflake, τον πουλουκκο της snowflake, οπως τζιαν τον λαλει, εν θυμουμε βαρκ να παω να δω) ατ ολλ δε ραιτ πλεισες (κυνηγι θησαυρου στη σκαλα, αγια μαρινα, καθαρα δευτερα τζιε καρναβαλι, αοριστες νυχτες στο 1900)
2. εν μπορω να ξεχωρισω κατι. εν καμνει κατι μπαμ! μπορω να πω την στιγμη που εφυα που την πυλη του στρατου με το απολυτηριο, την αποφοιτηση μου, την αναχωρηση που την κυπρο αλλα κανενα εν μου προκαλει αισθηματα οπως τοτε αρα εν ηταν τοσο εντονα.
3. :/

3 πραγματα που κοιταζω σε ενα ατομο:
1. χαμογελο και εκφρασεις προσωπου
2. βασικα εν θωρω, εν με κοφτει, προσοχη διω σε τι ακουω. βασικο κριτηριο το χιουμορ του
3. τζιε η εξυπναδα στο χιουμορ του.

3 πραγματα που δεν μπορω χωρις
1. φιλους. καποτε θελω να μεινισκω μονος μου αλλα για λλιγουλακι μονο
2. οικογενεια.
3. ιντερνετ. ε ναι ηταν να το φηκω εξω;

3 πραγματα που απεχθανομαι σε ανθρωπους
1. δηθενιά
2. υποκρισια
3. απουσια φιλοτιμου, βασικης ευγενειας και καλων τροπων συμπεριφορας

3 πραγματα που δεν θελω να μου συμβουν (Εξαιρουνται τα αυτονοητα περι υγειας κτλ)
1. να αποτυχω γενικα στη ζωη. συγκεκριμενα, στες σπουδες τουντη φαση
2. να χασω την ταυτοτητα μου τζιε να συμβιβαζουμε
3. να ζω με καποιον που δεν αντεχω. και εξηγω: εχω παντρευτει για καποιο λογο την λαθος γυναικα, εκαμαμε οικογενεια. ως τερας υπομονης που ειμαι, δεν καμνω καφκα, δεν παιρνω διαζυγιο γιατι σκεφτουμε τα μωρα αλλα τα νευρα μου γινονται κουρελια καθε μερα.

3 μερη να επισκεφτω:
1. Νεα Υορκη πρωτη πρωτη,
2. την Ελλαδα ουλλη, ΟΥΛΛΗ ομως
3. ρωμη

3 ποθητα επαγγελματα:
1. ανεξαρτητος δημοσιογραφος (βλ. blogger for a living)
2. να δουλεφκω σε περιοδικο στυλ GQ
3. θα πω να ειμαι στη σοουμπιζ τζιε τα υπολοιπα καμνω τα που τζιαμε (μια γκεστ εμφανιση σε μπουζουκλερι, ενα featuring σε καποιο δισκο, μια εντυπωσιακη φωτογραφιση, μια εκπομπη στο ραδιοφωνο, ενα σοου στην τηλεοραση, συμμετοχη σε κανενα fashion show κτλ κτλ)

3 ψεματα που εχω πει
1. "εν εσιει προβλημα ρε, καλο"
2. εν εχω κανενα προβλημα μαζι σου, απορω γιατι εσιεις τουντη εντυπωση. απλα ειμαι λλιο down
3. οι να χαθουμε α!

3 πραγματα που δεν θα εκανα ποτε
ουφφου, εκρουσα να σκεφτουμε πρωι πρωι
1.να πω σημαντικα μυστικα αλλων. ειμαι ταφος γενικα
2. να προδωσω οσους μου αποδειξαν πραματα
3. ευνουχισμο. εν μου ερκεται τιποτε αλλο, εριξα το στες μλκς

3 φοβιες.
1. ερπετα
2. ερπετα
3. ερπετα
εννεν οτι φοουμε μονο τα ερπετα, απλα φοουμε τοσο πολλα σε σχεση με οτιδηποτε αλλο

3 πραγματα που μου εμαθε η ζωη
1. τιποτε εν θα μου χαριστει εμενα (αλλοι γεννιουνται τυχεροι) πρεπει να διεκδικησω οτι θελω
2. εν νικουν παντα οι καλοι
3. το σωμα της θερμανσης/καλοριφερ εν αντεχει το βαρος 5 ατομων (να μεν τα φιλοσοφουμε ουλλα ρε παιδι μου)

3 λαθη
1. συμβιβαζουμε τζιε σιωπω. πολλα
2. ακουω πολλα τον νου μου τζιε οι την καρδια (awwwwwwwwwww)
3. εσμιξα ουισκι, μπυρα, σαμπανια, βοτκα, τεκιλα, κρασι. οι στο ιδιο ποτηρι, την ιδια νυχτα.

οποιος θελει παιζει

6 σχόλια:

  1. Ω! Εχουμε πολλά κοινα τζαι ας μας χωριζει μια δεκαετία σχεδον! (εγω είμαι 12! :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα..πολλά χρήσιμη συμβουλή οτι η θέρμανση εν αντέχει 5 άτομα..kind of obvious φυσικά:p

    να μεν συμβιβάζεσαι! its bad for you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για εμας εν ηταν obvious ok?? μαζι με τζινο εμαθα επισης οτι μετα την αποκολληση του καλοριφερ απο τον τοιχο εν ωρα λειτουργιας πιτολοα ως το ταβανι χογλαστο νερο που ειναι τζιε μαυρο τζιολας τζιε αν ας πουμε παει παστην βαλιτσα του σχολειου (ειναι ενα τυχαιο παραδειγμα απο ενα ανυπαρκτο μαθημα της ζωης α!) η βαλιτσα γινισκεται χτιτζιον, θελει πλυμμα τζιε τα περιεχομενα καλαθο!

      Διαγραφή
  3. … μια ερωτησούλα μόνο.. Τζε νομίζω ξέρεις είδη την ερώτηση…

    δηθενιά ????!?!?! λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηθενια © = αυτοσχεδια λεξη της στιγμης. χαρακτηριζει τους ανθρωπους που νομιζουν εν δηθεν.
      παρομοιες λεξεις ειναι ο σταρχιδισμος και ο ωχαδερφισμος

      Διαγραφή