23 Απρ 2012

Summer lovin'

Ηταν μια ηλιολουστη Δευτερα μεσα στον Απριλη. φετος εθελα να ξεκινησω που νωρις τα μπανια γιατι τουντο καλοκαιρι πρεπει να ειναι ΜΑΓΙΚΟ! Τζιε πιστευκω πως θα ειναι γιατι πρωτη φορα νιωθω τοσο συνειδητοποιημενος με τον εαυτο μου, τους φιλους μου, τζιε με τι ακτιβιτις περνω καλα (οπβιουσλι η αλλαγη της γλωσσας στο κιμπορντ ις νοτ ουαν οφ δεμ!)
Σο ι ντιτ! Επηα θαλασσα 23 του Απριλη. Ρεκορ για μενα! Ηταν μαγικα! Η ησυχια της πιο θορυβωδης συνηθως παραλιασ της Λαρνακας, οι ομορφες φωτογραφιες που εφκαλαμε, το gang που ηταν στα high του σημερα, το φαι, το παγωτο στους βραχους! AWESOMENESS!!

Αγαπω να λιαζουμε
Αγαπω να λιαζουμε μουσιεμενος που το θαλασσονερο
Αγαπω να ερκουμε σπιτι με τα αλατα τζιε να λουνουμε μετα που ωρες.

Μισω να κρουζω που τον ηλιο. Εν Απριλης γαμωτο!
Μισω να θωρω ταινιες οπως το cabin in the woods!

3 σχόλια:

  1. ίντα καλααά! και εγώ είχα πλάνα να πάω θάλασσα και μετά ήρτεν ένας λαιμός και μια μύτη και μια γρίππη και εχαλάσαν μου τα σχέδια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να ζηλέψω τωρά οξά ύστερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή