27 Φεβ 2012

Εθισμος

Εν το πιστευκω! Εθιστηκα τελικα. Εχουμιζουμουν οτι εν ειμαι εθισμενος τζιε καμνω κουμαντο εγω αλλα τελικα εννεν ετσι. Ενεδωσα προχτες! Πολλα νωρις!
Ναι, εν για το καπνισμα που μιλω! Τζινοι που με θκιαβαζουν που πιο παλια ισως να θυμουνται τους προβληματισμους μου περσι που εβρεθηκα να καπνιζω στες σκοπιες, εγω που στο σχολειο ημουν αντικαπνιστης! Φυσικα αλλο στα 17 τζιε αλλο στα 20. Anw, καπνιζω εδω και... 15 μηνες περιπου (damn, time does pass by fast!) αλλα παντα ενα πακετο την εβδομαδα περιπου. Λλιο πανω, λλιο κατω. Ε ντα τον πρωτο τζιαιρο επηεννα με ενα πακετο, θκιο εβδομαδες!!! Οσους το λαλουν εκπλησσουνταν τζιε ελεα σε ουλλους το μυστικο μου: "απλα πιννω οποτε θελω εγω, τζιε αν μου λειψει το πακετο πιο νωρις απο οτι θα επρεπε, καμνω 2-3 μερες να αγορασω το επομενο". Τουτο δουλευκει για μενα, επειδη εν το εχω να ζητησω που τον αλλο τσιαρα. I will αλλα εν το συνηθιζω στους εκνευρυστικους ρυθμους που το καμνουν αλλοι δαμεσα. Καποτε απεφευγα να το παιρνω τζιε μαζι μου καπου που παω για τον ιδιο λογο.
Καλα τουτα ουλλα αλλα ως τελευταιως. Τες τελευταιες 2-3 εβδομαδες επολληνα το λλιο με διάφορες -ψυλλου πηδημα- αφορμες (club, επιτελους το ΚΨΜ εφερε την μαρκα που πινω κτλ) τζιε ειπα να καμω αποχη λλιες μερες. Βασικα εβαλα στοχο μιαν εβδομαδα. Εν θα ηταν κατι δυσκολο. Or so i thought.
Νταξει μεν φανταζεστε τρεμουλο, ιδρωτα κτλ. Απλα εγυρεφκα το που την πρωτη μερα. Αντεξα ομως. Ε την δευτερη μετα το φαι την νυχτα, που πιεννε πολλα ειπα μιου παρεα να μου δωκει ενα. Το ρημαδι.
Στα ελαφρυντικα να προσθεσετε οτι ενα σε δυο μερες εννεν ασιημο. Κατα τα αλλα guilty ομως.

ΥΓ: εδω ο κοσμος χανεται, η αθηνα φλεγεται, η κυπρος παγωνει τζιε εγω στον κοσμο μου

γραφτηκε στις 21/02/12
update: η εβδομαδα ετελιωσε. συνολο:3


1 σχόλιο:

  1. Μαλακία να τον αρκέψεις στο στρατό :|

    Τζιαι εμένα μάχουντε να με μάθουν αλλά προσπαθώ να αντέξω.. Έβαλα το στοίχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή