4 Αυγ 2011

Shock!!

χαιρετω το ευρυ μου κοινό!! τι μου καμνετε; λιαζεστε σε καμια παραλια με γουαι-φαι οξα λιωνετε σπιτι αφου τα κλιματιστικα εγιναν απαγορευμενο αγαθο πολυτελειας!! που την τελευταια φορα που εμιλησαμε εχασα το ipod μου τζιε η θλιψη ηταν τεραστια μπορω να πω. τωρα ομως εξεπαρασα το τζιε προχωρω! Απλως τωρα τα ποστς θα ειναι πιο αραια γιατι θα πρεπει να ερκουμε σπιτι για να γραψω ποστ που μπορει να μεν εχω τζιε την ωρα... βαλε τζιε τες διακοπες στο ρευμα... εκαταλαβετε τι εσιει να γινει...

Τεσπα, ο τιτλος εννεν για τουτο... εκαθουμουν προχτες στο λαπτοπ της αρφης μου (εν ειχαμε ρευμα για να κατσω στο ππι-σι μου). ηταν η πρωτη φορα που το εχρησιμοποιουν γιατι εφερεν το που το ινγκλαντ την τελευταια φορα που ηρτε. οπως εσερφαρισκα ηβρα στο histroy του mozilla ιστοσελιδες πορνο!!!!! τζιε εννοω πολλες!! εμελετησα το λλιο τζιε επροσεξα οτι βασικα ο χρηστης εγυρεφκε βιντεος της Τζουλιας!!! στο google σε blogs κτλ. εφιεν η φατσα μου ασ πουμε!! επηρεν μου ωρα (μερικα δευτερολεπτα βασικα) να ανακτησω την ψυχραιμια μου τζιε υπολογισα οτι καποιος αλλος πρεπει να εκραταν το λαπτοπ γιατι ηταν τελη ιουλιου οι 'ροζ' επισκεψεις. αποκλειω το να ηταν η αρφη μου... το θεμα ειναι ΠΟΙΟΣ;; εφανταστηκετε να εν ο παπας μου;;; αχαχαχαχα!!!! οξα να κλαψω;;;


επερασεν μου τωρα τζιε επειστηκα οτι καποιος αλλος πρεπει να ηταν.. κανενας ξαδερφος, φιλος της αρφης μου, το πολλυ πολλυ η αρφη μου. τον παπα μου αποκλεισα τον γιατι εν εσιει τες απαραιτητες γνωσεις τζιε τουτο μπορω να το εγγυηθω! οπως τζιε να εσιει, μπορει να εισαστε πιο ανοιχτομυαλοι που μενα τζιε να μεν φαινεται πολλα σπουδαιο το ολο θεμα αλλα σπιτι μου εν λλιο συντηρητικουρα η φαση για αυτο ηταν μια πικαντικη ανακαλυψη αυτη που εκανα!!

φιλια και καλες διακοπες σε ολους!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου